همان‌طور که وعده‌‌اش را داده بودند، تریلر کامل فیلم Tomb Raider هم نمایش داده شد. آلیشیا ویکاندر در نقش لارا کرافت بازی خواهد کرد و رور اوثاگ، کارگردان فیلم هم پیش از این اظهار داشت که ریبوت Tomb Raider 2013 تاثیر بزرگی برروی این فیلم می‌گذارد و به‌نظر می‌رسد برخی از لحظات به‌طور مستقیم از آن بازی برداشته شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، این تریلر ابتدا توسط دانیل وو، یکی دیگر از بازیگران Tomb Raider 2018، در اینستاگرام در دسترس قرار گرفت اما تاکنون حذف شده ولی شما همچنان می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

همچنین دومینیک وست (The Wire) در نقش پدر لارا، والتون گوگینز (Sons of Anarchy) در نقش شخصیت منفی و دانیل وو (Warcraft) هم در نقش کاپیتان یک کشتی بازی می‌کنند. او به لارا در سفرش کمک می‌رساند.

Tomb Raider 2018 در 16 مارس 2018 (جمعه 25 اسفند 1396) به پرده سینما خواهد رفت. در بخش بازی‌ها، با این وجود که هنوز به‌‌طور رسمی از بازی جدید Tomb Raider رونمایی نشده، به احتمال بسیار بالا دنباله Rise of the Tomb Raider در دست ساخت قرار دارد. سال گذشته، جزئیات لو رفته بازی حاکی از آن بود که این عنوان با نام Shadow of the Tomb Raider منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame