عنوان سوم‌شخص اکشن/ماجرایی ECHO بالاخره عرضه شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، استودیوی Ultra Ultra اعلام کرد که ECHO،‌ عنوان اکشن/ماجرایی و علمی‌تخیلی آن‌ها بالاخره عرضه شد. همچنین به این مناسبت آن‌ها تریلر هنگام‌عرضه‌ی بازی را نیز به اشتراک گذاشتند. 

کار استودیوی Ultra Ultra ، استودیویی متشکل از هشت نفر از کارکنان IO Interactive (سازندگان نسخه اخیر Hitman)، یک عنوان سوم‌شخص اکشن می‌باشد. در این بازی شما در نقش دختری به نام En قرار می‌گیرید. او بعد از 100 سال در بی‌هوشی به مقصد خود می‌سد: یک قصر افسانه‌ای که در تمدن‌های قدیمی ساخته شده است و تاکنون هیچ ساکنی نداشته است. 

مقاله‌ی معرفی کامل این عنوان در پردیس‌گیم موجود است. برای خواندن آن می‌توانید به این لینک بروید. در ادامه با بخشی از مقاله همراه باشید:

"یک چیز عجیب در مورد این قصر وجود دارد، با گشت و گذار در آن، این قصر تمامی حرکات شما را مشاهده می‌کند و زمانی که به اندازه‌ی کافی در موردتان اطلاعات کسب کرد، کپی‌های فراوانی از شما را می‌سازد و در سرتاسر خود پخش می‌کند.آنها رفتار شما را تقلید می‌کنند. بنابراین شما در برابر نحوه‌ی بازی خودتان قرار خواهید گرفت. اگر شما نحوه‌ی بازی کردن خود را تغییر دهید، Echo‌ها نیز یک نسخه‌ی جدید از شما خواهند شد. و زمانی که این اتفاق بیفتد، برق‌ قطع می‌شود. رمانی که برق قطع شود شما آزاد هستید هر کاری بخواهید انجام دهید و از دید قصری که در آن هستید در امان باشید."

در ادامه با تریلر بازی همراه باشید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame