PlayerUnknown Battlegrounds یک عنوان پرطرفدار با قابلیت حمایت از 100 بازیکن به طور همزمان و نقشه‌ای به مساحت 64‌ کیلومتر‌مربع می‌باشد. اما چه می‌شود اگر یک بازی با نقشه‌ای بزرگتر و قابلیت حمایت از 400 بازیکن به طور همزمان عرضه شود؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل ازEurogamer این همان پروژه‌ی مرموز با نام‌رمز Project X است که در استودیوی بریتانیایی Automaton در دست توسعه می‌باشد.

در اصل هدف Project X حمایت از 1000 بازیکن در یک دنیای‌ واحد است و می‌خواهد به یک دنیای چند‌نفره‌ی آنلاین عظیم دست‌ پیدا کند. اما این بازی شامل حالت "آخرین فرد زنده‌ مانده" نیز می‌شود که در این حالت 400 بازیکن حمایت می‌شوند. حال خودتان می‌توانید بزرگی این پروژه را با PUBG مقایسه کنید!

بازی قبلی Automaton یک عنوان چند‌نفره‌ی مخفی‌کاری روانشناسی با نام Deceit بود که آن عنوان هم نقشه‌ی عظیمی داشت. در آن دنیا قابلیت تخریب‌پذیری، گشتن در طبیعت، آب‌وهوایی پویا و ... وجود داشت.

اهداف این استودیو بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد و تا به الآن همچین چیزی ناممکن بوده است. باید دید آیا استودیو Automaton می‌تواند دنیایی به این بزرگی و در عین حال بی‌نقص خلق کند؟ و آیا می‌تواند به خوبی سرور‌های خود را حمایت کند؟

طبق اعلانات Project X برای عرضه در سال 2018 در نظر گرفته شده است. اولین محتوای قابل بازی(نسخه‌ی بتا) در بهار سال آینده منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame