phil spencer

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dual Shockers نائب رئیس اجرایی بخش بازی در Microsoft و رئیس بخش Xbox، فیل اسپنسر به تیم رهبری ثانویه‌ی (Microsft(SLT ملحق شده است.

SLT متشکل از مشاورین داخلی ارشد کمپانی است و علاوه بر این که این دستاورد بزرگی برای اسپنسر به حساب می‌آید، بلکه این را هم نشان می‌دهد که بازی سازی برای آینده‌ی مایکروسافت اهمیت زیادی دارد. اعضای این تیم هم اکنون 16 نفر هستند. اسپنسر به تیم ارائه ی Xbox ملحق می‌شود و در کنار تری میرسون، نائب رئیس Windows و گروه دستگاه‌ها که مسئول Xbox، Windows، HoloLens، Surface و دیگر بخش های کمپانی است، قرار می‌گیرد.

اسپنسر از سال 2002 با همکاری در تیم ایکس باکس، عضوی از مایکروسافت بوده است؛ به محض اینکه ایکس‌باکس کارش را شروع کرد و مایکروسافت وارد دنیای بازی شد. او از مارس 2014 مسئول امور بیزینس ایکس باکس بوده است، که این جایگاه قبلا متعلق به مارک ویتن بود.

اسپنسر در معتبر ساختن Xbox One کمک زیادی کرد. چون همانطور که می‌دانید این کنسول شروع خوبی نداشت و در سال 2014 به عنوان کنسولی معرفی شده بود که اتکای زیادی روی تلویزیون و کینکت داشت، همینطور برخی از ویژگی ها و سیاست‌هایش با عکس‌العمل‌های منفی روبه رو شدند. ولی حالا دیگر برند ایکس‌باکس در وضعیت بهتری قرار دارد و بزودی نیز کنسول جدید آن‌ها یعنی Xbox One X روانه بازار می‌شود.

منبع متن: pardisgame