تحلیل:‌ فروش Nintendo Switch تا سال 2020 به 130 میلیون واحد خواهد رسید

کنسول Switch توانست شروع بسیار خوبی داشته باشد و قطعا مشخص است که این کنسول یک موفقیت عظیم برای شرکت Nintendo بوده است. بعد از عرضه‌ی این کنسول و فروش آن، بسیاری حدس می‌زدند که این کنسول بعد از مدتی دچار افت فروش می‌شود اما کماکان روند مثبت فروش Switch ادامه دارد و حتی در این مدت موفق شده که رقیب اصلی خود یعنی PS4 را در ژاپن و امریکا مغلوب کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، با این موفقیت‌ها، شرکتی به نام Credit Suisse چندی پیش پیش‌بینی خود را مربوط به فروش Switch‌ تغییر داد. آن‌ها اعتقاد دارند که این کنسول بر خلاف پیش‌بینی قبلی، 70 میلیون واحد تا سال 2022 فروش نخواهد داشت و در عوض 130 میلیون واحد فروش خواهد داشت. در بخشی از این تحلیل آماری ضمن بیان پیش‌بینی فروش 130 میلیونی، گفته شده:

"از آنجایی که Nintendo Switch یک پلتفرم بازی نوین است که هم به عنوان کنسول خانگی هم به عنوان کنسول دستی می‌توان از آن استفاده کرد، در ابتدا تردیدی وجود داشت که این کنسول فروشی در مقیاس کنسول‌های دستی خواهد داشت یا کنسول‌های خانگی. علیرغم اینکه سعی شده Switch به عنوان یک کنسول خانگی بنظر آید، اما ما انتظار داریم فروش آن در مقیاس کنسول‌های دستی باشد. بسیاری از کاربران در پرسش‌نامه‌های مختلف، این کنسول را به عنوان یک کنسول دستی می‌شناسند. ما قبلا فروش کلی این کنسول را تا 3 سال بعد از عرضه پیش‌بینی کردیم. حال که انتظار می‌رود Switch مانند یک کنسول دستی فروش داشته باشد، ما پیش‌بینی فروش خود را تغییر می‌دهیم. انتظار می‌رود این کنسول 5 سال بعد از عرضه به اوج فروش خود دست یابد، درست مانند یک کنسول دستی عادی. همچنین ما بالاترین رقم فروش در سال را بجای 25 میلیون واحد، 31 میلیون واحد پیش‌بینی می‌کنیم."

Credit Suisse همچنین صحبت‌ خود در مورد موجودی این کنسول را نیز تغییر داد. از آنجا‌یی که Switch توانست در چهار‌ماهه‌ی اول موجود بودن در انبار 4.7 میلیون واحد فروش داشته باشد، بسیاری حدس می‌زدند که درخواست‌ها برای این کنسول تا پایان 2017 همین‌گونه ثابت باقی بماند. با این حال،‌ ارقام فروش این کنسول نشان می‌دهد که این پلتفرم بازی از رشدی فراتر از پیش‌بینی ها داشته است. 

دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما Switch موفق به ثبت این فروش فوق‌العاده خواهد شد؟

منبع متن: pardisgame