تماشا کنید:‌ تاریخ عرضه‌ی کامل بازی Battlerite مشخص شد + تریلر

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، استودیوی Stunlock امروز اعلام کرد که بازی رقابتی MOBA آن‌ها یعنی Battlerite قرار است بالاخره از حالت دسترسی‌ زودهنگام (Early Access)‌ بیرون آمده و در تاریخ 17 آبان بطور رایگان عرضه خواهد شد. 

همچنین به مناسبت 1 میلیون دانلود از زمان عرضه، این بازی از تاریخ 3 تا 9 مهر رایگان خواهد بود. همچنین این بازی در این زمان این عنوان شامل تخفیفی 50 درصدی خواهد شد. کارگردان بازی، "پیتر ایلوز"(Peter llves) گفت:

"ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با عرضه‌ی کامل بازی بصورت رایگان در نوامبر امسال یک دوره‌ی جدید را آغاز کنیم. همچنین Battlerite از تاریخ 3 تا 9 مهر رایگان خواهد بود و در طی این مدت شامل تخفیفی 50 درصدی خواهد شد."

 مقاله‌ی معرفی این بازی در پردیس‌گیم موجود می‌باشد که در این لینک می‌توانید آن‌را مشاهده کنید. در ادامه با بخشی از این مقاله همراه باشید:

"اگر از Teamfightهایی که بعد از 30 دقیقه جمع‌آوری پول و خریدن آیتم‌های مختلف در یک بازی MOBA بوجود می‌آمد خوشتان می‌آید، من به شما اطمینان می‌دهم که شما عاشق Battlerite خواهید شد. Battlerite یک بازی MOBA متفاوت است. اگر از مدت زمان صرف شده برای Last hitکردن Creep ها در بازی‌هایی مانند DOTA 2/League of Legends/Heroes of Storm، خسته شدید ولی در عین حال عاشق نبردهای پرتنشی هستید که بعد از 30 دقیقه فارم کردن بین هیروها بوجود می‌آمد، پس Battlerite برای شما ساخته شده است! توصیه می‌کنیم این تجربه فوق‌العاده را از دست ندهید."

در ادامه با تریلر این بازی همراه باشید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD 

در پایان دیدگاه شما در رابطه با این بازی چیست؟

منبع متن: pardisgame