این بازی، که نام خود را از یکی از آهنگ‌های Bruce Cockburn گرفته است، ساخته‌ی توسعه دهندگان تورنتویی با نام Asteroid Base است. این بازی یک بازی اکشن چندنفره‌ی آفلاین است که باید آن را در حالت Co-op بازی کنید. Lovers in a Dangerous Spacetime در ماه آینده برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. کاربران […]

Lovers in a Dangerous Spacetime برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

این بازی، که نام خود را از یکی از آهنگ‌های Bruce Cockburn گرفته است، ساخته‌ی توسعه دهندگان تورنتویی با نام Asteroid Base است. این بازی یک بازی اکشن چندنفره‌ی آفلاین است که باید آن را در حالت Co-op بازی کنید.

Lovers in a Dangerous Spacetime در ماه آینده برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. کاربران سوییچ می‌توانند این بازی را در روز یازدهم مهرماه با قیمت ۱۵ دلار دریافت کنند. شایان ذکر است که این عنوان نسخه فیزیکی نخواهد داشت و تنها از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو (Nintendo eShop) قابل دسترسی است. Jamie Tucker، یکی از سرمایه داران استودیو Asteroid Base، عقیده دارد که این عنوان کاملاً مناسب قالبی است که ساخت نینتندو سوییچ بر اساس آن صورت گرفته است. در ادامه صحبت‌های خود Jamie Tucker گفت:

از روز اولی که تیم ما از عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ با خبر شد مشتاق ساخت این بازی برای آن شدیم و می‌دانستیم که روزی بالاخره آن را برای نینتندو سوییچ خواهیم ساخت.

در حال حاضر ویژگی‌های خاصی از بازی که مختص به سوییچ باشد اعلام نشده است. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای ویندوز، مک، لینوکس و اکس باکس وان منتشر شد و مدتی بعد، در سال ۲۰۱۶ میلادی، Lovers in a Dangerous Spacetime به پلی استیشن ۴ رفت. لازم به ذکر است که شما می‌توانید این بازی را به صورت تک‌نفره و با همراهی هوش مصنوعی تجربه کنید اما ماهیت اصلی آن در تجربه‌ی دو نفره یا چندنفره‌ی آن با فردی دیگر است. شما در این بازی با یک سفینه‌ی فضایی کهکشان‌های رنگارنگ را کاوش خواهید کرد. این سفینه‌ی فضایی را می‌بایست به کمک یکدیگر راه بیندازید و هر نفر بخش متفاوتی از آن را کنترل خواهد کرد.

منبع متن: gamefa