Stunlock Studios به تازگی اعلام کرده است که عنوان Battlerite در ماه نوامبر از دسترسی زود هنگام در استیم خارج شده و  به صورت رایگان عرضه خواهد شد. شرکت Stunlock Studios در سال ۲۰۱۱، عنوان مبارزه ای چند نفره آنلاین جدیدی با نام Bloodline Champions را منتشر ساخت که بسیار موفق عمل کرده و به عنوان بسیار […]

عنوان Battlerite در ماه نوامبر به صورت رایگان عرضه می شود

Stunlock Studios به تازگی اعلام کرده است که عنوان Battlerite در ماه نوامبر از دسترسی زود هنگام در استیم خارج شده و  به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

شرکت Stunlock Studios در سال ۲۰۱۱، عنوان مبارزه ای چند نفره آنلاین جدیدی با نام Bloodline Champions را منتشر ساخت که بسیار موفق عمل کرده و به عنوان بسیار محبوبی در نزد کاربران تبدیل شد.  با توجه به موفقیت این عنوان، در سال ۲۰۱۶ از عنوان جدیدی در همین سبک رونمایی شد که Battlerite نام داشته و به نوعی دنباله ای بر عنوان Bloodline Champions محسوب می شود. این عنوان در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ به صورت دسترسی زود هنگام در استیم منتشر شده و تا ماه دسامبر همان سال، ۴۴۰ هزار نسخه از این عنوان به فروش رفته است.

حال به تازگی شرکت Stunlock Studios، سازنده عنوان Battlerite، اعلام کرده است که این عنوان به زودی از حالت دسترسی زود هنگام خارج شده و در تاریخ ۸ نوامبر(چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶) به صورت رایگان(free To play) عرضه خواهد شد. به همین مناسبت و به دلیل این که بیش از یک میلیون کاربر این عنوان را دانلود کرده اند، کاربران می توانند یک هفته و از تاریخ ۲۵ سپتامبر(دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶) تا اول اکتبر(یک‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۶) عنوان Battlerite را به صورت رایگان تجربه کرده و در طی این مدت اگر قصد خرید این عنوان را داشته باشند، آن را با ۵۰ درصد تخفیف و فقط با قیمت ۹٫۹۸ دلار خریداری کنند. به علاوه در این مدت رویداد هالووین نیز آغاز شده و سلاح، لباس و آواتارهای جدیدی با طرح هالووین به بازی اضافه می شوند.

به گفته سازندگان، در ماه اکتبر به روز رسان قبل از انتشار عنوان Battlerite منتشر می شود که به وسیله این به روز رسان، کاربران می توانند ست ابزار و سلاح های مبارزان را قبل هر راند تغییر دهند. همچنین علاوه بر اضافه شدن مبارزان جدید و بهبود مبارزان فعلی بازی، به روز رسان ماه اکتبر عنوان Battlerite، رابط کاربری بازی را تغییر داده و بالای دویست موسیقی جدید به بازی می افزاید.

آقای پیتر الوس،کارگردان بازی Battlerite، در مصاحبه ای در رابطه با رایگان شدن این عنوان گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که وارد دوره جدیدی می شویم. در طی یک اقدام تجاری عنوان Battlerite از تاریخ ۸ نوامبر یک عنوان رایگان(free to play) خواهد بود. به همین مناسبت، کاربران می توانند یک هفته و از تاریخ ۲۵ سپتامبر تا اول اکتبر این عنوان را به صورت رایگان تجربه کرده و در صورت تمایل آن را با تخفیف ویژه ای خریداری کنند.

عنوان Battlerite هم اکنون به صورت دسترسی زود هنگام و با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار  از طریق استیم برای رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa