بروزرسان جدید Overwatch نقشه قابل بازی جدیدی را به آن اضافه می‌کند که طرفداران انتظار بسیار برای آن کشیده بودند. همچنین بازی تغییرات بسیاری نیز در زمینه گیم‌پلی داشته است. نقشه جدید که Junkertown نام دارد در کشور استرالیا قرار داشته و اطلاعات تازه‌ای از دو شخصیت Roadhog و Junkrat می‌دهد. طبق گفته بلیزارد این منطقه توسط غارتگران […]

بروزرسان جدید Overwatch نقشه Junkertown را به بازی اضافه می‌کند

بروزرسان جدید Overwatch نقشه قابل بازی جدیدی را به آن اضافه می‌کند که طرفداران انتظار بسیار برای آن کشیده بودند. همچنین بازی تغییرات بسیاری نیز در زمینه گیم‌پلی داشته است.

نقشه جدید که Junkertown نام دارد در کشور استرالیا قرار داشته و اطلاعات تازه‌ای از دو شخصیت Roadhog و Junkrat می‌دهد. طبق گفته بلیزارد این منطقه توسط غارتگران ساخته شده و شکل درستی ندارد، بیشتر ساختمان‌ها از انبار شدن زباله‌ها ایجاد شده است.

در کنار اضافه شدن نقشه جدید شاهد تغییرات مهمی در بعضی از شخصیت‌ها هستیم. سه شخصیت  D.Va و Mercy درکنار Reinhardt مهم‌ترین تغییرات را دریافت کرده‌اند. شخصیت D.Va قدرت جدیدی به‌نام Micro Missiles دریافت کرده که به شما اجازه می‌دهد زمانی که درحال دفاع یا پرواز هستید آن‌ها را شلیک کنید. شخصیت Mercy نیز قدرت نهایی جدیدی دارد که Valkyrie نام گرفته و قدرت زنده کردن دیگر شخصیت‌ها تبدیل به یک قدرت اولیه شده اما شما تنها می‌توانید یک شخصیت را زنده کنید. Reinhardt نیز امکان آن را دارد تا در زمانی که سپر خود را فعال کرده دوربین را بچرخاند تا از دو و برش اطلاع داشته باشد.

حال اگر تا الان موفق نشده‌اید تا بازی Overwatch را تجربه کنید، هم اکنون یکی از بهترین فرصت‌ها برای شما ایجاد شده است. طبق اعلامیه جدید بلیزارد، تجربه این بازی برای آخر هفته آینده و در هر سه پلتفرم اصلی این عنوان رایگان است. علاقه‌مندان به بازی، می‌توانند از ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۲ سپتامبر مصادف با ۳۱ شهریور، تا ساعت ۲۳:۳۰ روز ۲۵ سپتامبر مصادف با ۳ مهر ماه، این بازی را به صورت رایگان بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی تجربه کنند. در این نسخه رایگان، بازیکنان به ۱۶ نقشه و همه ۲۵ قهرمان بازی و بخش‌های Quick Play،Custom Games و Arcade دسترسی دارند. همچنین این امکان برای بازیکنان وجود دارند تا بتوانند سطح خود را ارتقاء دهند یا جعبه‌های گنجینه (Loot) را به دست آورند. در طول این مدت رایگان بودن بازی، هر چقدر امتیاز یا XP به دست آورید، این پیشرفت‌ها در صورت خرید نسخه کامل بازی، به آن منتقل خواهند شد و تلاش‌های شما محفوظ خواهند ماند.

Overwatch هم‌اکنون در دسترس رایانه‌شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ است.

منبع متن: gamefa