marvel vs capcom 

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Meta Critic نبرد حماسی بین دو دنیا با بازی Marvel vs Capcom: Infinite بازمی‌گردد و شما دوره‌ی جدیدی از این مجموعه‌ی اکشن مبارزه‌ای را تجربه خواهید کرد. دنیاهای Marvel و Capcom در این بازی بیش از پیش با هم ترکیب می‌شوند و کاراکتر‌ها می‌توانند با هم در نبرد‌های دو بازیکن بر علیه هم، تیم تشکیل دهند.

در قسمت زیر خلاصه‌ای از برخی نقدهای نوشته شده در مورد بازی را خواهیم خواند:

COGcobbected : 88

مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند، مثلا Auto Combo یکی از اشکالات بزرگ بازی است اما همه‌ی آنها با پچ‌ها و به روز رسانی‌ها در آینده قابل حل شدن هستند. این بازی قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و امکان برای رشد. این کودک مارول است و قدم در راه بزرگی گذاشته است.

Hobby Consolas: 86

PlayStation LifeStyle: 85

Game Informer: 83

Marvel vs. Capcom: Infinite یک بازی مبارزه ای است که تلاش دارد همه را جذب خود کند و تا حد زیادی موفق شده است (مگر اینکه شما طرفدار دو آتیشه‌ی ولورین باشید). این بازی تلاش نمی‌کند که جدی گرفته شود؛ فقط می‌خواهد سناریوهای احتمالی از نبرد‌های جالب و عالی را به نمایش بگذارد. وقتی اینطور به قضیه نگاه کردم، بازی برایم جالب و سرگرم کننده شد.   

Attack of the Fanboy: 80

IGN Spain: 80

یک بازی بزن بزن خوب اما نه عالی که داخل رینگ خیلی کارش را عالی انجام داده اما تنوع زیادی بیرون رینگ ندارد.

Meristation: 80

Vandal: 80

Multiplayer.it: 80

Digital Trends: 80

SpazioGames: 80

Metro GameCentral: 80

Gameblog.fr: 80

Arcade Sushi: 80

Trusted Reviews: 80

God is a Geek: 80

Everyeye.it: 79

Wccftech: 79

IGN: 77

با اینکه مبارزه‌ها در بازی Marvel vs. Capcom و تیم‌هایش مانند چکش تور قوی هستند اما داستان بدی دارد و شخصیت‌هایش هم طوری طراحی شده‌اند که انگار عمدا می‌خواهند سوژه‌ی خنده باشند. می‌تواند به راحتی یکی از بدترین و در عین حال جز بهترین بازی‌های مبارزه ای اخیر باشد. مثل قهرمانان و شخصیت‌های منفی‌اش، بین دو دنیا گیر کرده است.

GameCrate: 75

JeuxActu: 75

Polygon: 75

Destructoid: 75

GamesBeat: 75

Hardcore Gamer: 70

Marvel vs. Capcom: Infinite سعی می‌کند تا با عمق و ارزش تکرار بازی اش، سنت این مجموعه را حفظ کند ولی مبارزات بی زرق و برقش و ارائه‌ی متوسطش قیمت بازی را توجیه نمی‌کنند. کسانی که طرفدار مجموعه و این ژانر هستند شاید از چیزهای جدیدی که این بازی ارائه می‌دهد خوشحال شوند اما کسانی که در جریان نیستند بهتر است منتظر به رسانی‌ها و اضافه شدن چیزهای جدید باشند.

The Jimquisition: 70

The Games Machine: 70

Playstation Universe: 70

Shacknews: 70

We Got This Covered|: 70

Gaming Age: 67

Push Square: 60

GamesRadar+: 60

این بازی هسته‌ی محکمی دارد و Infinity Stone هایش باعث تاکتیکی شدن مبارزات میشود. البته اگر نخواهد تماما به انتظارات پیشینانش عمل کند. 

منبع متن: pardisgame