Square Enix به تازگی اعلام کرد که محتوای داستانی جدیدی برای عنوان اکشننقش آفرینی خود، Final Fantasy XV، منتشر کرده است. این محتوای داستانی از طریق یک بروز رسانی به بازی اضافه خواهد شد که اکنون برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در دسترس است. این بروز رسانی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برایرایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. به‌روزرسانی ذکر شده شامل محتوای داستانی جدیدی خواهد بود که در آن به تکتک افراد پرداخته خواهد شد. […]

محتوای داستانی جدیدی برای Final Fantasy XV منتشر شد
Square Enix به تازگی اعلام کرد که محتوای داستانی جدیدی برای عنوان اکشننقش آفرینی خود، Final Fantasy XV، منتشر کرده است. این محتوای داستانی از طریق یک بروز رسانی به بازی اضافه خواهد شد که اکنون برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در دسترس است. این بروز رسانی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برایرایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی ذکر شده شامل محتوای داستانی جدیدی خواهد بود که در آن به تکتک افراد پرداخته خواهد شد. در حال حاضر جزئیات مربوط به این محتوای داستانی اعلام نشده است اما از تماشای پیش نمایش آن شاهد دیدار دوباره‌یشخصیت‌ها با یک دیگر و صحنه‌های احساسی هستیم. علاوه بر این محتوای داستانی، در به‌روزرسانی ذکر شده ظرفیت Hunt نیز افزوده خواهد شد تا آن دسته از افراد که از آن سیر نمی‌شوند از بازی لذت ببرند.

منبع متن: gamefa