کمتر از ده روز به انتشار عنوان محبوب و مورد انتظار FIFA 18 باقی مانده است و حال به تازگی نقدها و نمرات اولیه این عنوان منتشر شده است. شاید به اعتقاد بسیاری از کاربران، سری بازی های FIFA به مدت پنج تا هفت سال روند ثابتی را طی می کرد. عرضه نسخه FIFA 17 و […]

نقد ها و نمرات اولیه عنوان FIFA 18 منتشر شد

کمتر از ده روز به انتشار عنوان محبوب و مورد انتظار FIFA 18 باقی مانده است و حال به تازگی نقدها و نمرات اولیه این عنوان منتشر شده است.

شاید به اعتقاد بسیاری از کاربران، سری بازی های FIFA به مدت پنج تا هفت سال روند ثابتی را طی می کرد. عرضه نسخه FIFA 17 و معرفی بخش محبوب Journey تحول عظیمی در این عنوان به وجود آورد و الکترونیک آرتز توانتسه است با این عنوان ورزشی  رقیب سنتی و دیرینه خود یعنی کونامی را کنار بزند. اما به نظر می رسد FIFA 18 با دستی پر بازگشته است. با بازگشت بخش محبوب Journey و همچنین تغییرات به عمل آمده می توان گفت احتمالاً FIFA 18 نه تنها بهتر از ۲۰۱۸ Pes، بلکه شاید بهترین بازی ورزشی سال خواهد بود. حال به تازگی نقدهای اولیه و نمرات عنوان FIFA 18 منتشر شده است که با یکدیگر بر آن ها مروری خواهیم داشت:

۹/۱۰ Multiplayer.it

عنوان FIFA 18 را می توان مجموعه ای از نوآوری ها و بخش هایی  دانست که در طول سالیان سال در نسخه های مختلف روی آن کار شده و هم اکنون به بلوغ رسیده اند و از آن یک عنوان کامل برای هواداران ساخته اند. این بخش ها و آیتم ها به مانند Career،The journey و بخش FUT و همچنین انیمیشن های جدید اضافه شده به علاوه ویژگی های قابل بازی جدید دیگر این بخش ها، مثال های خوبی از جمله عناصری هستند که تیم سازنده  به خوبی از عنوان FIFA 17 تا به حال روی آن ها کار کرده است.

۹/۱۰ SpazioGames

۹/۱۰ Everyeye.it

۸٫۷/۱۰ Hobby Consolas

۸/۱۰ USgamer

گیم پلی بازی روی زمین فوتبال کمی تغییر کرده، نحوه گزارش بازی بسیار بهبود یافته است و شاهد قسمت جدیدی از بخش Journey نیز هستیم. گذشته از این ها FIFA 18 و هسته بازی دقیقا مشابه همانی است که همیشه شاهد آن هستیم، گیم پلی سریع و سراسیمه همیشگی که شما با دوستان خود بازی می کنید و بسیار سرگرم کننده است.

۸/۱۰ We Got This Covered

Gameblog.fr ۷/۱۰

بخش های مختلف و همچنین گزارش بازی بسیار یکنواخت است. بخش Journey هنوز هم کامل نیست. متاسفانه FIFA 18 را در بهترین حالت می توان FIFA 17.5 با تمرکز بیشتر روی فاز هجومی دانست که می تواند بسیاری از بازیکنان را خوشحال کند اما نه آن هایی که به دنبال محتوایی جدیدتر و فوتبالی با سرعت واقعی تر هستند.

میانگین نسخه پلیس استیشن ۴

 

میانگین نسخه اکس باکس وان

عنوان FIFA 18 در تاریخ ۲۹ سپتامبر (جمعه، ۷ مهر ۱۳۹۶) برای کنسول های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس خواهد بود.

منبع متن: gamefa