معنی‌ واقعی لیبل‌های "بهبودیافته" برای Xbox One X چیست؟

Xbox One X یک چیز جدید برای Microsoft می‌باشد. این کنسول یک تغییر نسلی نبوده و یک جایگزین برای Xbox One نیست. رابطه‌ی این کنسول با Xbox One مانند Xbox 360 با Xbox One نمی‌باشد. این کنسول از تمامی بازی‌های Xbox One پشتیبانی کرده و حتی با کنترلر آن نیز کار می‌کند. Microsoft می‌داند که پیام‌رسانی بسیار مهم است و اکنون به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، آن‌ها یک ویدیو به اشتراک گذاشتند که "آلبرت پنلو" و "لری هرب"‌ معروف به Major Nelson نکاتی مهمی را توضیح می‌دهند.

در ابتدا، پنلو اشاره کرد که تمامی بازی‌های Xbox One، چه فیزیکی و چه دیجیتالی با Xbox One X نیز کار می‌کنند. Xbox One X‌ از قابلیت Backward نیز پشتیبانی کرده و شما قادر هستید برخی از بازی‌های Xbox 360 و Xbox اصلی را برروی آن اجرا کنید.

همچنین آقای پنلو در این ویدیو معنی لیبل‌های Xbox One X Enhanced (بهبود‌یافته‌ برای Xbox one X) را توضیح داد. او اشاره کرد که Microsoft از این لیبل‌های استفاده کرده تا نشان دهد برخی بازی‌ها برروی Xbox One X جلوه‌های بصری بهتری خواهند داشت. 

"این تنها یک روش ساده برای مصرف‌کنندگان است تا متوجه شوند. این بازی عملکرد ویژه‌ای برروی Xbox One X دارد."

ایشان در ادامه توضیح داد که توسعه‌دهندگان خودشان تصمیم می‌گیرند چطور از قدرت Xbox One X استفاده کنند. برای مثال Rise of the Tomb Raider بافت‌های با کیفیت‌تر و محیط‌های شاداب‌تر دارد یا Gears of War 4 با رزولوشن 4K واقعی اجرا شده و از assetهای نسخه‌ی PC استفاده می‌کند. Forza Motorsport 7 با رزولوشن 4K واقعی و نرخ فریم 60 اجرا می‌شود. 

در نهایت ایشان اشاره کرد که Microsoft باکس‌آرت برخی بازی‌ها را با لیبل "Xbox One X Enhanced" تغییر خواهد داد. 

کنسول Xbox One X‌ با قیمت 500 دلار در تاریخ 16 آبان عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame