موفقیت روزافزون Nier: Automata در فروش + آغاز پروژه‌ای جدید مربوط به سری محبوب

به نظر می‌رسد عنوان NieR: Automata رضایت سازندگان، ناشر و همینطور طرفداران را به طور قابل ملاحظه‌ای جلب کرده است و می‌توان آینده‌ای روشن را برای این سری محبوب انتظار داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، فروش دیجیتالی و همینطور تعداد نسخه‌های فیزیکیِ ارسال شده به فروشگاه‌های سراسر جهان، از تعداد 2 میلیون واحد عبور کرده است و عنوان NieR: Automata را به موفقیتی شایسته‌ی تقدیر، نسبت به بودجه ساخت و انتظارات Square Enix تبدیل کرده است.

جالب توجه است، در آماری که تقریبا 4 ماه پیش به دستمان رسیده‌ بود، این تعداد به 1.5 میلیون واحد رسیده بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که فقط در 4 ماه گذشته، تعداد قابل تحسین 500000 نسخه به این آمار اضافه شده است.

در اخباری دیگر که احتمال دارد حاصلِ این فروش تحسین‌برانگیز باشد، شرکت Square Enix دست به استخدام توسعه‌دهندگان جدیدی برای پروژه‌ای مربوط به سری NieR زده است. در این فراخوان جدید از سوی Square Enix، این مهارت‌ها و وظایف هدف قرار داده شده‌اند:

- طراحی ماموریت‌های فرعی و ساخت سناریو

- دستورالعمل‌های طراحی مانند مشخصات طراحی NPCهای درون بازی

- تالیف متن برای شرح و توصیف آیتم‌ها و ...

هنوز مشخص نشده است که این پروژه مستقیما به ادامه‌ای برای عنوان NieR: Automata مربوط می‌شود یا به پروژه‌ای فرعی اشاره می‌کند.

NieR: Automata اوایل امسال برای پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. نظر شما چیست؟ آینده‌ی این سری را چگونه می‌بینید؟

منبع متن: pardisgame