ravenholm

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamesn، وارن اسپکتور افشا کرد که در Half Life کنسل شده‌ای که خودش و تیمش در Junction Point در حال کار کردن روی آن بودند، داستان ریونهلم گفته می‌شد؛ اینکه  چطور ریونهلم به جایی که در Half Life 2 دیدید تبدیل شد. او همچنین در مورد تفنگ مغناطیسی و اینکه قرار بود در این بازی چطور باشد صحبت کرد. ما اسپکتور و Junction Point را از سال 2015 در حال کار کردن روی Half Life دیدیم. گرچه اوایل امسال بود که ValveTime عکس‌ها‌یی از بازی تمام نشده منتشر کرد و ما فهمیدیم که یک بخش در ریونهلم اتفاق می‌افتد، اما اسپکتور در مصاحبه‌اش با PC Gamer گفت که در واقع کل اپیزود در آنجا اتفاف می‌افتد و قبل از زمان Half Life 2.

اسپکتور می‌گوید: "ما می‌خواستیم داستان این را بگوییم که چطور ریونهلم تبدیل به چیزی شد که در دنیای Half Life  می‌بینید. به نظر می‌آمد این چیزی باشد که طرفداران واقعا از آن لذت ببرند. علاوه بر داستان ریوینهلم، می‌خواستیم با پدر گریگوری هم بیشتر آشنا شویم و بفهمیم چطور به شخصیتی که در  Half Life 2  دیدیم تبدیل شد."

ValveTime فقط عکس نقشه‌هایی که Junction Point رویشان کار می‌کرد را منتشر نکرد، بلکه قضیه‌ی تفنگ مغناطیسی را هم لو داد. گرچه معلوم از عکس‌ها مشخص نبود که چطور کار می‌کند. اسپکتور توضیح می‌دهد که بر خلاف تفنگ جاذبه‌ای در Half Life 2 که به شما امکان کشیدن اشیا به سمت خودتان و شلیک کردن آنها به سمت دشمن را می‌داد، اسلحه‌ی مغناطیسی به شما امکان شلیک توپ‌های چسبنده‌ی مغناطیسی را می‌دهد و هر چیز فلزی را به خود جذب می‌کند.

اسپکتور چند نمونه از کارهایی را که می‌توان با تفنگ مغناطیسی کرد را نام برد: " شما می‌توانید به یک دیوار انتهای کوچه که پر از فلز است شلیک کنید و ناگهان تمام آن فلزها با آن شلیک همراه می‌شوند و به دیوار برخورد می‌کنند. می‌توانید تصور کنید که اگر کسی یا چیزی در آن کوچه به شما نزدیک شود چطور آسیب می‌بیند یا راهش سد می‌شود. یا زمانی که در حال مبارزه با دو ربات هستید می‌توانید به یکی از آن‌ها شلیک کنید و باعث شوید که بهم گیر کنند و نتوانند حرکت کنند. یا وقتی می‌خواهید از فاصله‌ی بین دو بلندی عبور کنید و یک نوع تیر آهن در وسط قرار دارد، روی آن تیر آهن قرار بگیرید، به سمت یک دیوار در دوردست شلیک نموده و تیرآهن شروع به تاب خوردن در این فاصله می‌کند، از آن پایین بیایید و تمام."

اسپکتور در این مصاحبه اعتراف می‌کند که نمی‌داند چرا Valve بازی را کنسل کرد، آنها یک سال رویش کار کرده‌بودند که این خبر رسید. گرچه او دلخور نیست و حالا می‌تواند با دیزنی روی Epic Micky کار کند.

منبع متن: pardisgame