گسترش‌دهنده داستانی جدید Resident Evil 7 به نام Not a Hero در ماه آذر منتشر می‌شود و حالا طرفداران می‌تواند برای اولین بار گیم‌پلی آن را مشاهده کنند. در این DLC شاهد بازگشت شخصیت قدرت‌مند کریس رد فیلد هستیم و وقایع آن به پس از حوادث Resident Evil 7 ارتباط دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، گسترش‌دهنده Not A Hero ابتدا قرار بود در بهار منتشر شود اما کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی، گفت به منظور بهبود، این DLC تاخیر خورد تا "بتواند به کیفیت بالای بازی اصلی برسد." حال، در 12 دسامبر (سه‌شنبه 21 آذر) شاهد انتشار Not A Hero به‌صورت رایگان در کنار نسخه گلد و گسترش‌دهنده پولی دیگری به نام End of Zoe خواهیم بود. 

Capcom اعلام کرده در حالی که در Not A Hero بازیکنان "وحشتی که زیر عمارت بیکر کمین کرده" را کشف می‌کنند، End of Zoe "بخش شوکه‌ کننده‌ای" است که در آن سرنوشت جک بیکر و دختر او را پس از حوادث بازی اصلی متوجه خواهیم شد.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD 60FPS

Not A Hero و End of Zoe تنها محتوای اضافه دو بسته گسترش‌دهنده Resident Evil 7 به نام Banned Footage Volumes 1 و 2 نیستند که طی اوایل سال جاری منتشر شده بودند و نسخه گلد شامل هردوی آن‌ها می‌شود.

نسخه اصلی Resident Evil 7 در ماه ژانویه منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. شما می‌توانید نقد و بررسی پردیس گیم برای این بازی را در این بخش مشاهده کنید.

منبع متن: pardisgame