بنظر می‌آید توسعه‌دهنده‌ی Project Cars در حال ساخت یک عنوان با محوریت Fast and Furious است

استودیوی Slightly Mad که توسعه‌‌دهنده‌ی Project Cars است، ممکن است مشخص کرده باشد که در حال کار برروی یک عنوان با محوریت دنیای Fast and Furious است. از آنجایی که Project Cars 2 به بازار‌ها فرستاده و نمرات آن نیز منتشر شده‌اند شاید وقتش باشد مدیرعامل این استودیو از پروژه‌ی بعدی خود رونمایی کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از vg247، آقای "ایان بل"(Ian Bell)، مدیرعامل این استودیو طی صحبتش با یوتیوبری به نام SpotTheOzzie در یک لایواستریم صحبت‌هایی در مورد پروژه‌ی آینده‌ تیم خود انجام داد.

طی این مصاحبه، آقای بل اعلام کرد که استودیو با یک کمپانی عظیم هالیوودی (احتمالا Universal Pictures)‌ قرارداد بسته تا بازی‌هایی از یک فرنچایز بزرگ را در 6 سال آینده بسازد. از آنجایی که ایشان چندی پیش در مورد Need for Speed اظهاراتی کرد می‌توان حدس زد که ایشان قصد ساخت Fast and Furious را دارد.

ایشان طی این مصاحبه در مورد اینکه چطور استودیو‌ی آن‌ها توانست یک بازی بسازد تا با غول‌هایی مانند Forza و Gran Turismo رقابت کند نیز صحبت کرد. 

در نهایت طبق حرف‌های ایشان، یک اعلامیه‌ی رسمی تا دو یا سه هفته‌ی آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. Project Cars 2 فردا، 31 شهریور برروی PC، PS4 و Xbox One‌ عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame