پس از رونمایی از بازی جالب و جذاب Left Alive از شرکت Square Enix طی کنفرانس Sony در TGS 2017، اطلاعات کامل‌تری در رابطه با آن منتشر شدند. این جزئیات توسط مجله هفتگی Famitsu در دسترس قرار گرفتند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، برای شروع، گفته شد که Left Alive یک "شوتر اکشن بقای" سوم شخص برای پلتفرم‌های PS4 و PC است. وقایع بازی در دنیای سری Front Mission اتفاق می‌افتند و بین نسخه‌های Front Mission 5 و Front Mission Evolved رخ می‌دهند. Left Alive دارای سه شخصیت اصلی خواهد بود که یکی از آن‌ها مونث است و با پیشرفت در بازی، بین آن‌ها سوئیچ می‌شود. شما می‌توانید هر سه شخصیت را در تصویر هنری زیر مشاهده کنید.

جزئیات کاملی از بازی Left Alive منتشر شد

ما همچنین فهمیدیم که Left Alive فقط یک پایان دارد اما عاقبت شخصیت شما براساس کارهایی که انجام داده‌اید، ممکن است تغییر کنند. بازی همچنین عمدتا آفلاین خواهد بود اما عناصر آنلاین هم در آن می‌بینیم. همچنین صحنه‌هایی هستند که کنترل یک Wanze را به‌دست می‌آوریم و مخفی‌کاری هم در این عنوان وجود خواهند داشت. علاوه بر این، زمان وقوع داستان بازی به سال 2127 در روسیه مربوط می‌شود و در نهایت گفته شد که 50 درصد از مراحل ساخت آن به پایان رسیده‌اند.

یکی دیگر از بخش‌های جالب رونمایی از بازی، این بود که اعلام شد Yoji Shinkawa، یکی از هنرمندان تیم توسعه Metal Gear، برروی این پروژه هم کار می‌کند. کارهای هنری او را می‌توانید در این تیزر کوتاه یا تریلر کامل بازی ببینید.

Shinji Hashimoto که برروی فرانچایزهای Final Fantasy و Kingdom Hearts کار کرده، وظیفه تهیه کنندگی این بازی را بر عهده دارد. علاوه بر این، Toshifumi Nabeshima، کارگردان سری Armored Core و Takayuki Yanase، طراح مکانیزم‌های عناوینی مثل Ghost in the Shell: Arise و Xenoblade Chronicles X هم در توسعه این بازی همکاری می‌کنند.

منبع متن: pardisgame