توسعه‌دهندگان زیادی از پتانسیل و قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده می‌کنند و بازی‌هایشان را برای این کنسول بهینه‌سازی می‌کنند. البته استودیو دایس و Battlefield 1 جزو این گروه نیستند. در حالی که بیش از ۱۳۰ بازی از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند، نام Battlefield 1 در این لیست دیده نمی‌شود. با وجود گرافیک بالا و […]

وضعیت نامعلوم Battlefield 1 بر روی ایکس‌باکس وان ایکس | دایس در حال بررسی وضعیت این کنسول

توسعه‌دهندگان زیادی از پتانسیل و قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده می‌کنند و بازی‌هایشان را برای این کنسول بهینه‌سازی می‌کنند. البته استودیو دایس و Battlefield 1 جزو این گروه نیستند.

در حالی که بیش از ۱۳۰ بازی از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند، نام Battlefield 1 در این لیست دیده نمی‌شود. با وجود گرافیک بالا و ویژگی‌های بصری بالای این بازی و همکاری تجاری این عنوان با ایکس‌باکس، عدم پشتیبانی این بازی از ایکس‌باکس وان ایکس کمی عجیب به نظر می‌رسد.

یکی از تهیه کنندگان استودیو دایس (D.I.C.E)، آندرو گولاتا، در گفتگو با DualShockers تایید کرد که آن‌ها هنوز مشغول بررسی وضعیت ایکس‌باکس وان ایکس هستند و هنوز نمی‌دانند که چه تغییراتی را برای کنسول جدید مایکروسافت اعمال کنند. همچنین گولاتا اعلام کرد که به زودی اطلاعات جدیدی در خصوص وضعیت Battlefield 1 بر روی ایکس‌باکس وان ایکس منشر می‌شود.

Battlefield 1 سال گذشته برای ایکس‌باکس وان ایکس، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر‌های شخصی عرضه شد و بسته الحاقی جدید آن با نام In The Name of the Tsar نیز به تازگی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

منبع متن: gamefa