داگ کاکل، صداپیشه گرالت در سری The Witcher سی‌دی پراجکت (CD Projekt) به تازگی اعلام کرده است که از وضعیت سری Wtcher در آینده بی‌خبر است و ابراز امیدواری کرد تا در بازی Cyberpunk 2077 حضور داشته باشد. در حال حاضر استودیو سی‌دی پراجکت مشغول کار بر روی عنوان Cyberpunk 2077 است و ممکن است […]

داگ کاکل، صداپیشه گرالت در سری Witcher: در خصوص Witcher 4 چیزی نمی‌دانم | احتمال حضور کاکل در Cyberpunk 2077

داگ کاکل، صداپیشه گرالت در سری The Witcher سی‌دی پراجکت (CD Projekt) به تازگی اعلام کرده است که از وضعیت سری Wtcher در آینده بی‌خبر است و ابراز امیدواری کرد تا در بازی Cyberpunk 2077 حضور داشته باشد.

در حال حاضر استودیو سی‌دی پراجکت مشغول کار بر روی عنوان Cyberpunk 2077 است و ممکن است صدای گرالت در سری Witcher نیز در این بازی به گوش بازیکنان برسد. داگ کاکل در این خصوص گفت:

من هیچ چیز در خصوص The Witcher 4 نمی‌دانم. می‌دانم که آن‌ها (سی‌دی پراجکت) بر روی Cyberpunk متمرکز هستند.

از آن جایی که کاکل دو سال پیش از عرضه اولین عنوان Witcher با سی‌دی پراجکت همکاری کرده است، محتمل است که سی‌دی پراجکت او را در جریان ساخت عنوان جدید Witcher قرار دهند.

کاکل افزود:

چیزی که ما در خصوص آن بحث کرده‌ایم این است که من نیز به نحوی در ساخت این بازی مشارکت کنم؛ یا به عنوان یک نقش اصلی یا یک نقش جزئی. من امیدوار هستم چرا که همکاری با آن‌ها برایم لذت بخش است. البته آن‌ها با من تماسی جدی نگرفتند و فقط به شوخی در خصوص آن بحث کردیم.

کاکل همچنین در خصوص فعالیت ده‌ساله‌اش در این حرفه گفت:

خیلی خوب است که جزو چنین پروژه بزرگی باشید. این که مجددا به یک شخصیت قدیمی بازگردید و نویسندگان نیز به آن عمر جدیدی بدهند و او را در شرایط احساسی جدید قرار دهند. تجربه فوق‌العاده‌ای بود.

کاکل در کنار سری The Witcher در عناوینی همچون Victor Vran، Augmented Empire، Spellforce 3 و Horizon Zero Dawn حضور داشته است.

 

منبع متن: gamefa