سازنده‌ی مورد علاقه، CD Projekt، سخت مشغول ساخت عنوان Cyberpunk 2077 است، بازی‌ای که آقای Cockle  علاقه‌ی زیادی دارد به آن ملحق شود. او به تازگی در این مورد گفته است:

"من چیزی در مورد The Witcher 4 نمی‌دانم اما این را می‌دانم که آن‌ها(CD Projekt) به شدت بر روی Cyberpunk تمرکز کرده‌اند."

از آنجایی که Cockle دو سال قبل از عرضه‌ی The Witcher شروع به همکاری با CD Projekt کرد می‌توان مطمئن بود او در این مورد دروغ نمی‌گوید و حقیقتاً خبری از The Witcher جدید نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، آقای Cockle در مصاحبه‌ی اخیر خود در رابطه با Cyberpunk 2077 گفت:

"چیزی که ما با هم بحث کردیم این بود که به هر شکل که می‌شود من در پروژه‌ی Cyberpunk 2077 درگیر شوم. حالا یا به صورت کلی یا حتی به شکل یک easter egg و اشاره‌ی غیرمستقیم به سری The Witcher. من خیلی امید‌وارم که این اتفاق رخ بدهد چرا که من از کار با آن‌ها لذت میبرم. البته من هیچ قرارداد رسمی امضا نکردم و فقط در این‌باره با اعضای استودیو شوخی کردم."

جالب اینجا است که از زمان انتشار یک تیز یک دقیقه‌ای تقریباً‌ هیچ اطلاعاتی در مورد بازی منتشر نشده است و هیچی از آن نمی‌دانیم. البته چندی پیش چند منبع تهدید کردند که اطلاعات زیادی از بازی دارند و آن‌ها را لو خواهند داد اما این اتفاق نیفتاد.

لازم به ذکر است که آقای Cockle در ده سال اخیر در عناوین مختلفی به عنوان صداپیشه ظاهر شده است و کارنامه‌ی بسیار پرباری دارد.

او قبلاً در مصاحبه‌ای گفته بود که عاشق پروژه‌های سنگین و طولانی مانند سری The Witcher است.

از آخرین پروژه‌های او می‌توان به Spellforce 3 و Horizon Zero Dawn اشاره کرد.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع متن: pardisgame