آخرین بسته ‌الحاقی بازی موفق Nioh، که با نام Bloodshed’s End شناخته می‌گردد، هفته آینده و در روز سه‌شنبه ۴ مهر ماه (۲۶ سپتامبر) منتشر خواهد شد. به همین مناسبت، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و تیم نینجا (Team Ninja)، به ترتیب ناشر و سازنده این بازی، اقدام به انتشار چندین تصویر جدید از آن […]

تصاویر جدیدی از Nioh: Bloodshed’s End منتشر شد

آخرین بسته ‌الحاقی بازی موفق Nioh، که با نام Bloodshed’s End شناخته می‌گردد، هفته آینده و در روز سه‌شنبه ۴ مهر ماه (۲۶ سپتامبر) منتشر خواهد شد. به همین مناسبت، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و تیم نینجا (Team Ninja)، به ترتیب ناشر و سازنده این بازی، اقدام به انتشار چندین تصویر جدید از آن کرده‌اند تا بازیکنان بیشتر با آن آشنا گردیده و بدانند که باید منتظر چه چیزهایی از این بسته ‌الحاقی باشند.

این تصاویر جدید که از انتهای همین همین نوشته می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، شخصیت‌هایی جدید، Yokai جدید، Guardian Spirits و همچنین مناطقی جدید را به تصویر می‌کشند. بسته ‌الحاقی Bloodshed’s End شامل حالت سختی جدید و همچنین حالتی تازه تحت عنوان The Abyss نیز می‌کشد که پرواضح است که برای کسب اطلاعات بیشتر از آن‌ها نمی‌توان از تصاویر استفاده کرد.

Bloodshed’s End آخرین بسته ‌الحاقی بازی Nioh خواهد بود و دیگر شاهد عرضه چنین بسته‌هایی برای این بازی نخواهیم بود. با توجه به موفقیت این بازی، پیش‌بینی می‌شود که کوئی تکمو تصمیم دارد تا نسخه دوم این عنوان را ساخته و روانه بازار کند. بازی Nioh در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بسته الحاقی Nioh: Bloodshed’s End در تاریخ سه‌شنبه ۴ مهر ماه (۲۶ سپتامبر) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر مورد بحث را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa