امروز تعدادی تصاویر جدید از بازی The Evil Within 2 منتشر شد. جزئیات و این تصاویر تازه در ادامه قابل مشاهده هستند. ماه مهر شروع شده و این ۳۰ روز ارزش‌مند، عناوین بزرگی در دنیای بازی‌های ویدئویی منتشر خواهند شد که این بازی ها، جزو مورد انتظار ترین بازی‌های سال جاری هستند. یکی از این […]

تصاویری جدید از بازی The Evil Within 2 منتشر شد

امروز تعدادی تصاویر جدید از بازی The Evil Within 2 منتشر شد. جزئیات و این تصاویر تازه در ادامه قابل مشاهده هستند.

ماه مهر شروع شده و این ۳۰ روز ارزش‌مند، عناوین بزرگی در دنیای بازی‌های ویدئویی منتشر خواهند شد که این بازی ها، جزو مورد انتظار ترین بازی‌های سال جاری هستند. یکی از این عناوین، بازی The Evil Within 2 می‌باشد که تقریبا ۲۰ روز تا انتشار رسمی آن فاصله داریم.

طبق اطلاعات منتشر شده از این بازی، The Evil Within 2 داستان دختر گمشده شخصیت اصلی بازی یعنی سباستین (Sebastian Castellanos) و ورود وی به دنیای Union را روایت می‌کند که می‌تواند برای طرفداران این بازی بسیار هیجان انگیز باشد. حد و اندازه و حتی نوع ترس‌های این بازی ، این‌بار نسبت به نسخه قبلی تفاوت داشته و سازندگان پیشرفت‌های بسیار خوبی را نسبت به قبل، تجربه کرده اند. شخصیت اصلی بازی می‌تواند در مواجه با مشکلات و تله‌های میان راه خود، از روش‌های متفاوتی استفاده کند و ابزار متنوعی در اختیار او خواهد بود. شما می‌توانید مثل نسخه قبل، انتخاب کنید، تا یک مرحله با توجه به عملکرد خودتان، به صورت یک عملیات مخفیانه به پایان برسد یا یک عملیات پر مبارزه و خونین، آن هم با زامبی‌های جدید بازی!

حال پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، تعدادی تصاویر جدید از The Evil Within 2 منتشر شده که برخی از محیط‌های بازی و شخصیت‌های تازه آن را با ما آشنا می‌کند.

تصاویر جدید:

بازی The Evil Within 2، در تاریخ ۱۳ اکتبر مصافد با ۲۱ مهر ماه، برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa