شایدی یکی از عناوینی که در سکوت و خفا، به‌دور از توجه دیگران کمی خودی نشان داد و سروصدا کرد، عنوان SteamWorld Dig بود. حال 4 سال بعد از انتشار اول، با دومین نسخه از این مجموعه همراه هستیم و بنظر می‌رسد با یکی از جذاب‌ترین پلتفرمرهای 2 بعدی نسل طرف هستیم. در ادامه با نمرات مربوط به نسخه دوم همراه ما باشید:

Vooks 100/100

"SteamWorld Dig 2 چیزی است که من از بیشتر بازی‌های امروزی می‌خواهم. بازی‌ای که خودش می‌خواهد تجربه شود، بازی‌ای شمارا بخاطر لذت بردن به روش خودتان تنبیه نمی‌کند. همه چیز در این بازی آنقدر با دقت و ماهرانه انجام شده است که می‌توان به راحتی گفت سازندگان آن‌را با علاقه و محبت ساخته‌اند و شما به آن دعوت شده‌اید. پس بهتر است صبر نکنید و همین‌حالا شروع به حفاری در دنیای SteamWorld کنید!."

 NintendoWorldReport 100/100

"SteamWorld Dig 2 هر آنچه را طرفداران راجبش دوست داشتند را می‌گیرد و آن‌را به سطح بسیار بالاتر می‌برد، بهتر، بزرگتر و اعتیاد‌آورتر از همیشه، بازی‌ای که لیاقت بودن در هر دستگاه Switch ای را دارد."

God is a Geek 90/100

"ماجراجویی های Dorothy و Fen یک تکه محشر از بازی می‌باشند. Image & Form کارش در ساخت یک دنباله کامل انجام داده است."

Nintendo Life 90/100

"SteamWorld Dig 2 یک تلاش ماهرانه حاصل از سخت‌کوشی Image & Form می‌باشد، یک دنباله شایسته برای عنوانی که توسط بسیاری عزیز بشمار می‌آید. ظاهری زیبا و دارای استایل، طنز خاص این سری و البته موسیقی بسیار قشنگ از موارد مثبت این بازی هستند. این بازی ایده های اصلی خودش را بازسازی و بزرگتر از قبل می‌کند و البته یک سری امتیاز بسیار بالا هم از این کار کسب می‌کند، هرچند برخی از هوشمندانه‌ترین ایده‌های ممکن در بازی تنها برای لحظاتی پدیدار می‌شوند. برای طرفداران هرچند، فکر نمی‌کنم نیاز به تایید شدن داشته باشید زیرا آن‌ها به هرحال بازی را تهیه می‌کنند. برای آن‌هایی که نسخه پیشین را از قلم انداخته‌اند، Dig 2 یک باید بسیار جذاب است که صحنه‌هایی پر از طراحی های جذاب و هوشمندانه را برای شما تداریک دیده است."

Hobby Consolas 89/100

IGN 88/100

"SteamWorld Dig 2 گیم‌پلی اعتیادآور نسخه اول را نگه می‌دارد، اما آنرا دنیای کاملا جزئی و زیبایش حمایت می‌کند. کاووش‌گری، مبارزات، پلتفرمینگ و حل معماهای مختلف در کنار گستره وسیعی از قابلیت‌ها و مادهایی که تنوع بازی را بیشتر می‌کنند، همه و همه از عواملی که باعث موفقیت این عنوان شده‌اند. آرزو می‌کنم که فقط بعد از به اتمام رسیدن بخش کمپین، کارهای بیشتری برای انجام دادن بود، اما این مسئله خود گواهی بر این است که چیزی که پیش رویمان داریم یک عنوان کامل می‌باشد."

Destructoid 85/100

"SteamWorld Dig 2 یک بازی شایسته برای هر فهرست بازی‌ای است، اما بیشتر از همه روی Switch حمایت می‌شود زیرا بعنوان یک بازی قابل حمل بسیار زیبا عمل می‌کند و البته روی یک تلویزیون بزرگ نیز شگفت‌انگیز بنظر می‌آید."

Metro GameCentral 80/100

در آخر نظرات خود راجع به این بازی با ما درمیان بگذارید. درصورت انتشار نمرات بیشتر این پست به‌روز خواهد شد.

منبع متن: pardisgame