عنوان Inside یکی از بهترین بازی‌هایی بود که سال قبل برای اکثر پلتفرم‌ها عرضه شد. این عنوان شامل فضایی تاریک، داستانی درگیرکننده و گیم پلی متفکرانه‌ای بود که بازیکنان می‌توانستند آن را در حدود دو ساعت به پایان برسانند که باعث می‌شود بازی کردن آن در هنگام سفرهای هوایی و زمینی ایده آل باشد! به همین […]

عنوان Inside برای سویچ منتشر خواهد شد

عنوان Inside یکی از بهترین بازی‌هایی بود که سال قبل برای اکثر پلتفرم‌ها عرضه شد. این عنوان شامل فضایی تاریک، داستانی درگیرکننده و گیم پلی متفکرانه‌ای بود که بازیکنان می‌توانستند آن را در حدود دو ساعت به پایان برسانند که باعث می‌شود بازی کردن آن در هنگام سفرهای هوایی و زمینی ایده آل باشد! به همین دلیل است که خبر انتشار آن برای نینتندو سویچ می‌تواند نظر آن‌هایی که هنوز این عنوان را تجربه نکرده‌اند را جلب کند.

اخیرا مجله خبری ژاپنی Famitsu در طی صحبتی با سرپرست توسعه‌ی Inside یعنی آقای Arnt Jensen، بیان داشتند که این عنوان در حال برنامه ریزی و توسعه برای پلتفرم نینتندو سویچ می‌باشد. با این حال هنوز از زمان احتمالی انتشار و البته قیمت آن بر روی سویچ صحبتی به میان نیامده است.

همانطور که انتظار می‌رود عنوان Inside پس از موفقیت خود بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴، اینک با انتشار خود بر روی سویچ می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را رقم بزند.

منبع متن: gamefa