شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) طی مراسم Tokyo Game Show 2017، از نسخه کامل عنوان محبوب Nioh، با نام Nioh Complete Edition رونمایی کرد. در ژاپن، نسخه دیجیتالی این بازی قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) با قیمت ۵۸۰۰ ین، برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. در حالی که نسخه فیزیکی Nioh Complete Edition […]

Nioh Complete Edition معرفی شد

شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) طی مراسم Tokyo Game Show 2017، از نسخه کامل عنوان محبوب Nioh، با نام Nioh Complete Edition رونمایی کرد.

در ژاپن، نسخه دیجیتالی این بازی قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) با قیمت ۵۸۰۰ ین، برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. در حالی که نسخه فیزیکی Nioh Complete Edition نیز از قیمتی مشابه برخوردار بوده، این نسخه با یک ماه تاخیر نسبت به نسخه دیجیتالی، در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) منتشر خواهد شد.

Nioh Complete Edition شامل بازی اصلی و همچنین سه بسته الحاقی این عنوان با نام‌های Dragon of the North ،Defiant Honor و Bloodshed’s End خواهد بود. شایان ذکر بوده که نسخه دیجیتالی این عنوان، ۵ سلاح جدید نیز به این بازی اضافه خواهد کرد.

از سوی دیگر، نسخه فیزیکی Nioh Complete Edition شامل دیسکی از موسیقی‌های منتخب این عنوان، و یک کتاب راهنما (با تصاویر هنری) برای بخش‌های ابتدایی بازی، خواهد بود.

نسخه اولیه عنوان Nioh، اوایل سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر، و با بازخورد خوبی از جانب منقدین و هواداران روبرو شد. آخرین بسته الحاقی این عنوان با نام Bloodshed’s End (پایان خونریزی)، قرار است دو روز دیگر در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر)، به صورت جهانی منتشر شود. علاقمندان می‌توانند با مطالعه گزارش‌های قبلی ما اطلاعات بیشتری در مورد داستان و محتویات جدید این بسته الحاقی، بدست آورند.

در انتها شایان ذکر است که شرکت کویی تکمو تا این لحظه در مورد عرضه یا عدم انتشار Nioh Complete Edition، در مناطق آمریکای شمالی و اروپا، چیزی نگفته است.

منبع متن: gamefa