گزارش: فروش عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کرده است

پیش از این گزارش‌هایی در مورد عملکرد چشمگیر عنوان انحصاری Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در زمینه فروش منتشر شده بود. اما حال بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده می‌توانیم از میزان فروش تقریبی این عنوان انحصاری کنسول PlayStation 4 با خبر شویم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PlayStation Universe و بر اساس گزارش تحلیلگر شرکت Niko Partners آقای دنیل احمد میزان فروش جهانی عنوان Crash Bandicoot بر روی تنها پلتفرم مقصد یعنی PS4 از مرز 2.5 میلیون نسخه عبور کرده است. این میزان فروش قطعا موفقیت بزرگی برای این سری خاطره‌انگیز به حساب می‌آید.

متن توییت دانیال احمد در اعلام این گزارش: "اخیرا که مشغول محاسبه آمار و ارقام خاصی بودیم متوجه شدیم که بیش از 2.5 میلیون نسخه از عنوان Crash Bandicoot بر روی کنسول PS4 در سراسر جهان به فروش رفته است...... واو!"

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy جمعه 9 تير سال جاری به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شد. این مجموعه که نسخه ارتقا یافته سه عنوان ابتدایی سری دوست داشتنی Crash Bandicoot را شامل می‌شود، موفق شد با کسب میانگین امتیاز 80 نظر مثبت منتقدین را جلب کند. این سگانه همچنین در بخش فروش نیز بسیار موفق عمل کرد و حتی توانست به پرفروش‌ترین انحصاری سال 2017 در منطقه بریتانیا در هفته اول عرضه تبدیل شود.

منبع متن: pardisgame