شرکت اتلوس (Atlus) اعلام نموده که ماه آینده در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان)، بالاخره اطلاعات جدیدی از پروژه مورد انتظار Shin Megami Tensei HD منتشر خواهد کرد. این خبر در بخش پایانی نمایش زنده شرکت اتلوس در رویداد Tokyo Game Show 2017، پس از نمایش تیزر تریلر قدیمی این عنوان، اعلام شد. پروژه Shin […]

ماه آینده اخبار جدیدی از پروژه Shin Megami Tensei HD منتشر خواهد شد

شرکت اتلوس (Atlus) اعلام نموده که ماه آینده در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان)، بالاخره اطلاعات جدیدی از پروژه مورد انتظار Shin Megami Tensei HD منتشر خواهد کرد.

این خبر در بخش پایانی نمایش زنده شرکت اتلوس در رویداد Tokyo Game Show 2017، پس از نمایش تیزر تریلر قدیمی این عنوان، اعلام شد.

پروژه Shin Megami Tensei HD، اولین‌بار در ماه ژانویه طی مراسم مخصوص نینتندو سوییچ، برای این پلتفرم معرفی شده بود. این پروژه که اولین نسخه از سری عناوین محبوب Shin Megami Tensei، برای کنسول‌های HD خواهد بود، از موتوربازیسازی Unreal Engine 4 استفاده نموده و به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی این سری عناوین نقش‌آفرینی، در دست ساخت است. با وجود آنکه تاکنون این عنوان فقط برای پلتفرم نینتندو سوییچ معرفی شده، شرکت اتلوس تا این لحظه صراحتا اعلام نکرده که این عنوان قرار است تماما در انحصار این پلتفرم باشد، یا آنکه در کنار نینتندو سوییچ برای پلتفرم‌های دیگری نیز منتشر خواهد شد.

شایان ذکر بوده، که شرکت اتلوس همچنین به صورت کاملا مشخصی اعلام ننموده که پروژه Shin Megami Tensei HD، یک دنباله اصلی، یک نسخه فرعی و یا آنکه بازسازی یکی از نسخه‌های قبلی این سری عناوین خواهد بود. در کنار رونمایی از موتوربازیسازی این عنوان، تنها اطلاعات منتشر شده از پروژه Shin Megami Tensei HD به هنگام معرفیش در ماه ژانویه، آن بود که این پروژه هنوز در مراحل بسیار ابتدایی خود قرار دارد.

منبع متن: gamefa