آخرین نمایش زنده شرکت کپکام از عنوان Monster Hunter World در نمایشگاه Tokyo Game Show 2017، از منطقه تمرینی و پایگاه تحقیقاتی در این عنوان، رونمایی کرده است. جدیدترین نمایش زنده این عنوان که بخشی از منطقه Coral Highlands را به تصویر می‌کشید، شامل هیولاهای معروف و پرنده Tzitzi-Ya-Ku ،Paolumu و Legania بود. در این نمایش، […]

رونمایی از منطقه تمرینی و پایگاه تحقیقاتی در Monster Hunter World

آخرین نمایش زنده شرکت کپکام از عنوان Monster Hunter World در نمایشگاه Tokyo Game Show 2017، از منطقه تمرینی و پایگاه تحقیقاتی در این عنوان، رونمایی کرده است.

جدیدترین نمایش زنده این عنوان که بخشی از منطقه Coral Highlands را به تصویر می‌کشید، شامل هیولاهای معروف و پرنده Tzitzi-Ya-Ku ،Paolumu و Legania بود. در این نمایش، شرکت کپکام همچنین از دو بخش «منطقه تمرینی» و «پایگاه تحقیقاتی بوم‌شناسی» در این عنوان رونمایی کرده، که در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این بخش‌ها را مطالعه کنید.

پایگاه تحقیقاتی بوم‌شناسی

بازیکنان در این عنوان یک «سطح تحقیقاتی» داشته، که با جمع‌آوری نشانه‌هایی از هیولاها و موارد مشابه، افزایش خواهد یافت. با بالا رفتن «سطح تحقیقاتی» شما، قابلیت جستجو و دیده‌بانی شما نیز بالا رفته و به عنوان مثال کرم شب‌تاب‌های جستجوگرتان، می‌توانند حتی در صورت کم بودن نشانه‌های یک هیولا نیز، رد آن را پیدا کنند. این عنوان همچنین یک دانشنامه هیولایی نیز داشته، که با افزایش «سطح تحقیقاتی» شما اطلاعات بیشتری در آن قرار خواهد گرفت. دانشنامه هیولاها دارای اطلاعات بسیار مفیدی چون میزان چاق یا لاغری هیولا، نقاط ضعف، مقاومت‌ها و مواد اولیه بدست آمده در صورت از بین بردن هر یک از بخش‌های بدن یک هیولا، خواهد بود.

منطقه تمرینی

یک منطقه کاملا جدا، که به شما اجازه می‌دهد سلاح‌های خود را به صورت کامل و بدون هیچ محدودیتی امتحان کنید. در کنار ارائه اطلاعات گوناگون در زمینه نحوه استفاده از هر سلاح و به وجود آوردن چند ضربه‌ای‌های مختلف، این بخش اطلاعات قابل استفاده دیگری را نیز به شما نشان خواهد داد. در منطقه تمرینی همچنین بشکه‌های متفاوتی وجود داشته که هر یک نمایانگر میزان سختی‌های متفاوت گوشت و پوست هر هیولا بوده، و بازیکنان می‌توانند از آنان برای سنجیدن و انتخاب بهترین راه برای آسیب رساندن به هیولاهای مختلف، استفاده کنند. شما در این بخش می‌توانید در هر زمان و بدون هیچ محدودیتی، سلاح خود را عوض کنید. شایان ذکر است که سلاح‌هایی چون کمان و اسلحه‌های گرم، در این بخش از مهمات نامحدود بهره خواهند بود.

عنوان Monster Hunter World قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن)، به صورت جهانی بر روی دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان نیز برای عرضه جهانی تایید شده، هرچند این نسخه قرار است در زمان نامشخصی پس از نسخه‌های کنسولی این بازی، از طریق شبکه استیم منتشر شود. در ژاپن، عنوان Monster Hunter World به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa