اگر از طرفداران یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) و آثار هنری او هستید، نیازی نیست که نگران جدایی او از کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) باشید! بدون شک یکی از مهم‌ترین اخبار TGS 2017 اعلام عرضه بازی Left Alive توسط شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) بود، یک بازی جدید در سبک وحشت – بقا که برای پلی‌استیشن […]

یوجی شینکاوا هنوز با کوجیما پروداکشنز همکاری دارد

اگر از طرفداران یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) و آثار هنری او هستید، نیازی نیست که نگران جدایی او از کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) باشید!

بدون شک یکی از مهم‌ترین اخبار TGS 2017 اعلام عرضه بازی Left Alive توسط شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) بود، یک بازی جدید در سبک وحشت – بقا که برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. یکی از نکات این بازی جذاب و جالب، حضور یوجی شینکاوا یکی از مغزهای متفکر استودیو کوجیما پروداکشنز در تیم سازنده پروژه Left Alive بود. او پیش از این به عنوان یکی از هنرمندان اصلی سری Metal Gear فعالیت داشت و قرار بود که در ساخت بازی Death Stranding هم کوجیما پروداکشنز را همراهی کند.

حال با توجه به همکاری شینکاوا با اسکوئر اینکس بر سر پروژه Left Alive، سوالی که برای بسیاری از طرفداران او و البته طرفداران کوجیما پروداکشنز و Death Stranding پیش آمده آن است که آیا او هنوز هم در ساخت این پروژه دخالت دارد؟ آیا او هنوز هم به عنوان یک دوست و همیار در کنار هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) خواهد ماند؟ این سوالات در توییتر بسیار پرسیده شده است و حال کوجیما پروداکشنز در همان توییتر به تمامی شائبه‎ها پاسخ داده است: بله، یوجی شینکاوا هنوز روی پروژه Death Stranding با این استودیو همکاری خواهد داشت، پس یعنی می‌توانیم انتظار طراحی‌های هنری نوآورانه و نبوغ‌آمیز او در این بازی نیز باشیم. در واقع او روی Left Alive کار خواهد کرد و سپس دوباره کار روی Death Stranding را ادامه خواهد داد. پس نیازی نیست که نگران او باشیم؛ در واقع اکنون باید خوشحال هم باشیم چرا که این نابغه ژاپنی همزمان روی ۲ پروژه مختلف کار خواهد کرد.

بازی Death Stranding روی دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. البته این بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. شاید در PSX 2017 شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این پروژه باشیم. این بازی از موتور گرافیکی استودیو گوریلا گیمز (Guerilla Games)  یعنی دسیما (Decima) استفاده خواهد کرد.  در مجله فمیتسو، جزئیات زیادی از پروژه Left Alive منتشر شده که قطعاً دانستن آن‎‌ها خالی از لطف نیست. از سوی دیگر، اولین تریلر از گیم پلی این بازی نیز منتشر شده است.

منبع متن: gamefa