به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamerant، در تریلر جدید عنوان Code Vein به آشنایی بیشتر با داستان و دنیای آن پرداخته می‌شود.

چندین ماه پیش، کمپانی و ناشر، Bandai Namco Entertainment، به هواداران بازی‌های ویدیویی یک پیام داد، آماده شوید برای شام و بدنبال آن یک تیزر تریلر منتشر شد که عنوان نقش‌آفرینیِ اکشن Code Vein را معرفی کرد. حال این ناشر سعی دارد که طرفدارانش را درباره این بازی انیمه‌ایِ تاریک بیشتر شگفت‌زده کند و بدین منظور، یک تریلر جدید راجع به داستان آن طی نمایش Tokyo Game Show 2017 منتشر کرده است.

همانطور که در تریلر داستانی زیر مشاهده می‌کنید، بازیکنان با داستانی آخرالزمانی و دنیایی پر از خون‌آشام‌ها آشنا می‌شوند که فضایی خرابه‌مانند دارد و باید به مبارزه با شخصیتی ناشناخته و مرموز به نام Queen بروند که درحال حاضر کنترل تمامی منابع خون دنیا در دست دارد. در کنار داستان بازی، شخصیت‌های فرعی دیگر که در بازی شمارا همراهی می‌کنند نیز در این تریلر حضور دارند و بازیکنان می‌توانند بهتر با آن‌ها آشنا شوند، همچنین یک‌سری المان‌های گیم‌پلی و مبارزه با یکی از Boss های بازی نیز در این ویدیو مشاهده می‌شود. 

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 360P

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 720P

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 1080P

وقتی صحبت از گیم‌پلی Code Vein می‌شود، بنظر می‌رسد که این ARPG برخی نکات را از مجموعه نامی Dark Souls بدست‌آورده است، همچون نیاز به زمان‌بندی مناسب برای حمله و کناره‌گیری از حملات دشمنان برای پیروزی و شکست دیگران. همچنین طراحی برخی از دشمنان این بازی نیز شباهاتی را با آن‌هایی که در Dark Souls حضور داشتند، دارند، مانند هیولا‌های غول‌پیکر، شیاطین و نامیران سلاح به دست.

Code Vein در تاریخی نامعین در سال 2018 برای کنسول‌های خانگی و سیستم‌های شخصی عرضه شود. آیا شما به تجربه این بازی علاقه دارید؟ نظرات خود را با پردیس‌گیم درمیان بگذارید.

منبع متن: pardisgame