عناوین بهبود یافته توسط ایکس‌باکس وان ایکس همچنان رو به افزایش هستند و این بار نوبت به بازی مبارزه‌ایِ Killer Instinct رسیده است. Killer Instinct در ابتدای عرضه‌اش در سال ۲۰۱۳، با رزولوشن ۷۲۰p روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شد و بعدها به رزولوشن ۹۰۰p ارتقا یافت، اما باز هم کیفیت آن درخور یک عنوان مبارزه‌ای […]

Killer Instinct از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند

عناوین بهبود یافته توسط ایکس‌باکس وان ایکس همچنان رو به افزایش هستند و این بار نوبت به بازی مبارزه‌ایِ Killer Instinct رسیده است.

Killer Instinct در ابتدای عرضه‌اش در سال ۲۰۱۳، با رزولوشن ۷۲۰p روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شد و بعدها به رزولوشن ۹۰۰p ارتقا یافت، اما باز هم کیفیت آن درخور یک عنوان مبارزه‌ای پرچمدار انحصاری نبود.

همان‌طور که می‌دانید، کنسول جدید و میان-نسلی قدرتمند مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس در اوایل نوامبر امسال راهی بازار می‌شود و آن‌طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت قصد جبران کم و کاستی‌های گذشته را دارد. به‌تازگی اعلام شده است که Killer Instinct از مزیت‌های ایکس‌باکس وان ایکس بهره می‌برد و با رزولوشن ۴K واقعی یا اصطلاحاً Native و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه به اجرا درمی‌آید. از این رو، Killer Instinct به تنها بازی مبارزه‌ای تاریخ تبدیل می‌شود که رزولوشون ۴K را به نمایش می‌گذارد!

ایکس‌باکس وان ایکس که در E3 2017 معرفی شد، قوی‌ترین کنسول تاریخ طبق گفته‌ی مایکروسافت بوده و قرار است در ۷ نوامبر سال جاری (۱۶ آبان) با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه گردد.

منبع متن: gamefa