به گزارش پردیس گیم و به نقل از Pcgamer، سرانجام نام بخش داستانی وسیع عنوان Total War: Warhammer 2 فاش شد: Mortal Empires. می‌دانیم که Creative Assembly برنامه دارد تا این کمپین بزرگ را برای هر نسخه، یعنی هم نسخه اولیه و هم دنباله‌اش، منتشر کند. اما طبق اطلاعات یک پست از وبلاگ مربوط به این بازی، چیزی که واقعا قرار است روی دهد اینگونه خواهد بود که این بخش جدید، دنیای قدیمی و جدید را، به همراه تمامی نژادها و سرانش، ترکیب کرده و یک نقشه جدید می‌سازد.

"ما می‌خواهیم مناطق دنیای قبل را که در نسخه اول با آن‌ها آشنا شدید، به سمت غرب گسترش دهیم، یعنی مناطق کلیدی چون Lustria، Southlands، Naggaroth و Ulthuan نیز در این منطقه قابل بازی وسیع، حضور خواهند داشت. هرچند این مسئله، بدان صورت نیست که ما همه نقشه‌ها را در یکدیگر حل کنیم، این کار شدنی نیست. هریک از این مکان‌ها طوری طراحی شده‌اند که بصورت مجزا عمل کنند، آن‌ها شکل و شمایلی متفاوت دارند و نمی‌توانند در کنار یکدیگر به راحتی جای گیرند."

اما فارغ از این مسائل، این نقشه جدید همچنان بسیار بزرگ خواهد بود. Mortal Empires قرار است 35 رهبر، 25 جایگاه آغازین، 117 گروه و 295 شهرک داشته باشد. تنها گروه غایب، Norsca خواهد بود که دیرتر از بقیه ساختش شروع خواهد شد و بعدا به بازی اضافه می‌شود.

Warhammer 2 تغییرات زیادی را در رابطه با نقشه مربوط به کمپین بازی معرفی می‌کند و Creative Assmebly تایید کرده است که بسیاری از این تغییرات در Mortal Empires نیز حضور خواهند داشت. ارتش سرکشان (Rouge Armies)، شکار گنج، دیدارهای دریایی، تغییرات و نیازمندی‌های آب‌وهوایی و غیره از جمله این تغییرات هستند. تنها چیزی که به آن اشاره نشده استفاده از جادو و مراسم‌های مختلف جادویی‌ است گروه‌های مختلف در Warhammer 2، در بخش داستانی Vortex می‌توانند از آن استفاده کنند. با اینکه تغییرات یاد شده بسیار زیبا هستند، اما مطمئنا متناسب با این مسائل، زمان بین نوبت‌ها هم افزایش خواهد یافت که مسئله‌ای اجتناب ناپذیر است.

عنوان Total War: Warhammer 2 طی روز آینده منتشر خواهد شد. نظرات خود را درباره این بازی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame