بازی Destiny 2 ساخته شرکت Activision Blizzard برای سومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. براساس آمار و اطلاعات بدست آمده این یازدهمین باری است که در سال جاری بازی‌های این ناشر رتبه نخست جدول فروش را از آن خود می‌کنند. پیش از این بازی‌های Destiny 2،   Call of Duty: Infinite Warfare و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از این ناشر در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفته بودند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت Gamespot در هفته منتهی به 23 سپتامبر، چند بازی جدید منتشر گشتند که از میان‌ آن‌ها بازی سبک ریسینگ شرکت Bandai Namco یعنی Project Cars 2 در رده دوم و بازی Pokken Tournament DX که برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است، در رده پنجم قرار دارند. همچنین سلطان بلامنازع این جدول بازی GTA V را مشاهده می‌کنیم که هنوز هم پس از گذشت 210 هفته از انتشارش در رتبه 6 جدول جای گرفته است.

دیگر بازی بزرگی که این هفته منتشر شده است، Marvel Vs. Capcom از تولیدات شرکت Capcom می‌باشد که در رده 12 قرار دارد و افتخار حضور در میان 10 بازی پرفروش این هفته را از دست داده است. در ادامه می‌توانید فهرست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته انگلستان را ببینید. تنها به این نکته توجه کنید که این جدول فروش دیجیتالی بازی‌ها را شامل نمی‌گردد و تنها تعداد فروش فیزیکی بازی‌ها لحاظ گشته است.:

1.Destiny 2

2. Project Cars 2

3. NBA 2K 18

4. Pro Evolution Soccer 2018

5. Pokken Tournament DX

6. Grand Theft Auto V

7. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

8. Uncharted: The Lost Legacy

9. Forza Horizon 3

10. Lego Worlds 

منبع متن: pardisgame