Divinity با بازگشت شکوهمندانه خود، بار دیگر قلب منتقدان و هواداران سبک نقش‌آفرینی کلاسیک را تسخیر کرده است. اگر بگوییم امسال یکی از بهترین سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیوی است، اشتباه نکرده‌ایم. با انتشار عناوین تحسین شده و با کیفیت بسیاری که به نظر می‌رسد تمامی نداشته باشند، سخت است که یک عنوان را انتخاب […]

نمرات عنوان Divinity: Original Sin II منتشر شدند

Divinity با بازگشت شکوهمندانه خود، بار دیگر قلب منتقدان و هواداران سبک نقش‌آفرینی کلاسیک را تسخیر کرده است.

اگر بگوییم امسال یکی از بهترین سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیوی است، اشتباه نکرده‌ایم. با انتشار عناوین تحسین شده و با کیفیت بسیاری که به نظر می‌رسد تمامی نداشته باشند، سخت است که یک عنوان را انتخاب کرده و بگوییم که شما باید به این عنوان توجه نموده، و به هیچ‌وجه آن را از دست ندهید. هرچند، Divinity: Original Sin II این کار را برای ما آسان کرده است. اگر شما به سبک نقش‌آفرینی علاقه دارید، اگر از شخصیت‌های پویا و باورپذیر لذت می‌برید، اگر داشتن آزادی عمل و حق انتخاب یکی از ویژگی‌های کلیدی برای شما به حساب می‌آیند، باید عنوان Divinity: Original Sin II را تجربه کنید. در ادامه به بررسی تعدادی از نمرات و نظرات منتقدین در مورد این عنوان، خواهیم پرداخت.

US Gamer: ۱۰/۱۰

ساده بگویم، Divinity: Original Sin II نقطه اوج سبک نقش‌آفرینی کلاسیک به حساب می‌آید. این عنوان یک بخش داستانی با شخصیت‌های به‌ یادماندنی، گزینه‌های جالب برای نقش‌آفرینی و یک مبارزات سیستمی بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد. محیط‌ها در این عنوان بسیار زیبا بوده و موسیقی آن گوش‌نواز است. این موارد به تنهایی آن را به یکی از بهترین‌های سبک تبدیل می‌کنند، اما در کنار آن‌ها استدیوی Larian، بخش دو نفره محلی و آنلاین، یک منطقه مخصوص برای PvP، و بخش Game Master، که بزرگترین اشاره به سری عناوین نقش‌آفرینی روی میزی (کاغذ و قلمی) Dungeons & Dragons بوده را به آن افزوده، که بدون شک پایه‌گذار سبک نقش‌آفرینی بوده است. بعضی نقاط بازی دارای مشکلات بسیار کوچکی هستند، اما Divinity: Original Sin II یکی از بهترین عناوین منتشر شده، در یکی از قدرتمند‌ترین سال‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است.

GameGrin ۱۰/۱۰

Windows Central ۱۰/۱۰

Game Informer ۹.۸/۱۰

Divinity: Original Sin II یکی از بزرگترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ رایانه‌های شخصی بوده، و تعهد استدیوی Larian برای ساخت ماجراجویی‌های الهام گرفته شده از بازی‌های نقش‌آفرینی روی میزی با حس آزادی عمل بی‌نظیر، الهام‌بخش و قابل تقدیر است. تعدادی باگ و مبارزات اعصاب خورد کن، بهای کوچکی برای لذت بردن از بهترین و باشکوه‌ترین تجربه موجود، در سبک نقش‌آفرینی است.

IGN ۹.۶/۱۰

PC Gamer ۹.۲/۱۰

Gameblog.fr ۹/۱۰

Divinity: Original Sin II بدون شک یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی بوده، که ما در چندین سال گذشته دیده‌ایم. عمیق، غنی، متنوع و مجلل کلمات درستی هستند که برای توصیف این عنوان استفاده می‌شوند. استدیوی Larian یک شاهکار واقعی را خلق کرده است.

COGconnected ۸.۹/۱۰

با محیط‌های بی‌اندازه زیبا، پیشرفت و توسعه شخصیت‌ها به صورتی غنی و پیچیده، سیستم مبارزاتی تاکتیکی و هوشمند که در عین حال به آسانی قابل درک است و صدها راه مختلف برای تجربه و به اتمام رساندن بازی، Divinity: Original Sin II عنوانی بوده که هواداران نقش‌آفرینی فانتزی باید آن را تجربه کنند.

Trusted Reviews ۸/۱۰

میانگین نمرات نسخه رایانه‌های شخصی

عنوان Divinity: Original Sin II هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است. با وجود آنکه تا این لحظه عرضه این عنوان بر روی سایر پلتفرم‌ها تایید نشده، استدیوی Larian اعلام کرده بود که در صورت موفقیت تجاری این عنوان، احتمال عرضه آن بر روی کنسول‌های خانگی نیز وجود دارد.

منبع متن: gamefa