به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، نسخه‌ای کاستوم از Xbox One S با طرح اثر مشهور سینمایی یعنی Fast & Furious به فروش خواهد رفت. البته فروش این نسخه، عادی نبوده و به منظور خیریه‌ای به نام "پل واکر"، بازیگر نامی سینما صورت می‌پذیرد.

وین دیزل، از دیگر بازیگران ایفاکننده نقش در این مجموعه سینمایی، عکسی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن کنسول شخصی‌سازی شده را در دست دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید، طراحی صورت گرفته روی کنسول مشابه ماشین Mitsubishi Eclipse می‌باشد که "پل واکر" آنرا در اولین نسخه Fast & Furious در سال 2001 راند.

این Xbox One S مخصوص، در تاریخ 1 اکتبر به‌دست "کودی واکر"، برادر پل، به منظور نوعی یادبود به مزایده گذاشته می‌شود.

این شبکه خیریه که با نام Reach Out WorldWide یا ROWW یاد می‌شود، اولین بار در سال 2010 به دست خود واکر تاسیس شد و در واقع جایی است که به هنگام رویداد حوادث طبیعی، افراد با استعداد و محلی به کمک آسیب‌دیدگان می‌آیند تا سرعت امدادرسانی افزایش یابد. 

کودی واکر نیز در سال 2014 به این جمع پیوست و جایگاه مدیریت این برند را برعهده گرفت. او در این مورد گفت:

"اول از همه، و البته مهم‌تر از هرچیزی، من و خانواده‌ام از تمام حمایت و کمکی که از سمت مردم دریافت کردیم متشکریم. اوقات سختی بود. یکی از صفاتی که همیشه راجب برادرم دوست داشتم و به آن افتخار می‌کردم، خواسته قلبی وی در کمک به دیگران بود. مفتخرم که به تیم ROWW پیوسته‌ام تا میراث برادرم را به سرانجام رسانم و مطمئن شوم که روح و انگیزه‌ وی در انجام این ماموریت، زنده بماند."

دیدن آثار کارهای زیبای پل واکر حتی بعد از مرگش، باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران و حتی غیره می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame