پس از رونمایی از بسته‌های الحاقی نسخه ژاپنی عنوان Fire Emblem Warriors، که طی مراسم Tokyo Game Show 2017 صورت گرفت، حال شرکت نینتندو از تاریخ انتشار و قیمت محتویات قابل دانلود نسخه آمریکای شمالی این عنوان، رونمایی کرده است. در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده توسط شرکت نینتندو را، مطالعه کنید. سیزن‌پس (۲۰ اکتبر/۲۸ […]

قیمت و تاریخ انتشار بسته‌های الحاقی نسخه غربی Fire Emblem Warriors مشخص شدند

پس از رونمایی از بسته‌های الحاقی نسخه ژاپنی عنوان Fire Emblem Warriors، که طی مراسم Tokyo Game Show 2017 صورت گرفت، حال شرکت نینتندو از تاریخ انتشار و قیمت محتویات قابل دانلود نسخه آمریکای شمالی این عنوان، رونمایی کرده است.

در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده توسط شرکت نینتندو را، مطالعه کنید.

  • سیزن‌پس (۲۰ اکتبر/۲۸ مهر، با قیمت ۱۹.۹۹ دلار): سیزن‌پس عنوان Fire Emblem Warriors، شامل هر سه بسته الحاقی این بازی بوده که پس از انتشار، در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. هر بسته الحاقی این عنوان، مملو از شخصیت‌های قابل بازی و سلاح‌های جدید خواهد بود. با خریداری سیزن‌پس این عنوان بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ یا نینتندو ۳DS، بازیکنان یک لباس عروس برای شخصیت Lucina دریافت خواهند کرد.
  • بسته الحاقی شماره یک (دسامبر/آذر، با قیمت ۸.۹۹ دلار): این بسته الحاقی با الهام‌گیری از عنوان Fire Emblem Fates ساخته شده است.
  • بسته الحاقی شماره دو (فبریه ۲۰۱۸/بهمن، با قیمت ۸.۹۹ دلار): بسیاری از شخصیت‌‌های قابل بازی و اسلحه‌های این بسته الحاقی، با در نظر گرفتن عنوان Fire Emblem: Shadow Dragon ساخته می‌شوند.
  • بسته الحاقی شماره سه (مارس ۲۰۱۸/اسفند، با قیمت ۸.۹۹ دلار): هواداران Fire Emblem Awakening عاشق این بسته الحاقی می‌شوند، زیرا بخش‌های زیادی از محتویاتش براساس آن بازی طراحی خواهند شد.

عنوان Fire Emblem Warriors قرار است در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر)، در کشور ژاپن برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و کنسول دستی نینتندو ۳DS عرضه شود. شایان ذکر است که نسخه‌های غربی این عنوان نیز برای انتشار در مناطق آمریکای شمالی و اروپا تایید شده‌ و با سه هفته تاخیر نسبت به نسخه ژاپنی، در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) در مناطق ذکر شده، عرضه می‌شوند.

منبع متن: gamefa