بازی Persona 5

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، بنظر می‌رسد که شرکت Atlus برای نسخه PC عنوان Persona 5، برنامه‌هایی در سر دارد.

بدنبال اجرای عنوان Persona 5 بر روی کامپیوترهای شخصی بوسیله نرم‌افزار شبیه‌ساز RPCS3، این شرکت قصد بستن صفحه Patreon مربوط به RPCS3 و جزئیات مربوط به پورت‌شدن عنوان Persona 5 را کرد که کمی دور از انتظار بود. این اقدام درحالی رخ داد که هیچ‌ یک از سازندگان یا حتی ناشر یعنی Sony اقدام به پر کردن یک شکایت‌نامه رسمی DMCA نکرده‌اند. محتوا این صفحه مربوط به مراحلی به منظور "بی استفاده کردن دیسک و دانلود از PSN با استفاده از شبیه‌ساز" بود که مردم از طریق آن می‌توانستند Persona 5 را روی PC تجربه کنند.

البته Atlus در بستن صفحه Patreon آن‌ها موفق نشد و سازندگان RPCS3 نیز صفحه را باز نگه‌ داشتند. در ادامه شرکت Atlus بیانیه‌ای رسمی را منتشر کرد که طی آن، توضیح می‌دهد چرا اجرای Persona 5 از طریق شبیه‌ساز را غلط می‌داند:

"اولین تجربه این بازی برای طرفداران مجموعه Persona روی PC نباید سرشار از افت فریم، کرش‌های متوالی و مشکلات دیگر باشد. ما درک می‌کنیم که بسیاری از مردم علاقه دارند نسخه PC بازی Persona 5 را تجربه کنند، در حال حاضر چیزی برای اعلام یا تایید کردن نداریم اما فراموش نکنید که ما درخواست‌های شما را شنیده‌ایم!"

حدس ما این است که شرکت Atlus با این بیانیه، به نوعی درها را برای عرضه بازی خود روی PC باز کرده است و از طرفداران خود خواسته که سمت تجربه آن از طریق شبیه‌ساز نروند.  آیا بنظر شما در نهایت ما شاهد یک پورت رسمی از این بازی خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع متن: pardisgame