شش راهکاری که می‌توانند Destiny 2 را به عنوانی بهتر تبدیل کنند

"به نقل از وبسایت GAMERANT و با اندکی دخل و تصرف" 

عنوان Destiny در سال 2014 برای کنسول‌های نسل هفتمی و نسل هشتمی عرضه شد، در ابتدا به دلیل برخی از سیاست‌های ناشر بازی این عنوان نتوانست به موفقیت چشمگیری دست یابد اما رفته رفته با انتشار بسته‌های الحاقی این روند تغییر کرد و همین امر باعث افزایش تعداد بازیکنان این عنوان شد، حال چندی پیش شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی دوم این عنوان بودیم که توانست با رفع مشکلات اصلی نسخه اول به عنوانی بهتر تبدیل شود، همچنین لازم به ذکر است که این عنوان چندی پیش توسط وبسایت پردیس‌گیم مورد بررسی قرار گرفت و در پایان نمره‌ی 8 به آن اعطا شد

با اینکه Destiny 2 به طور کلی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود پیشرفت کرده است اما متاسفانه همچنان این عنوان بی‌نقص نیست و حتی با حذف و تغییر برخی موارد باعث ایجاد ضعف‌هایی شده است، حال در این مطلب قصد داریم به راهکار‌ها و تغییراتی که می‌توانند Destiny 2 را به عنوانی بهتر تبدیل کنند بپردازیم.


بازگشت آیتم‌های "Ammo Synthesis"

بی‌شک Destiny 2 عنوانی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند اما متاسفانه مشکلی وجود دارد که احتمالا در طول تجربه‌ی خود با آن مواجه می‌شوید، آن هم چیزی نیست جزء تمام شدن مهمات، بعد از این اتفاق شما مجبور هستید از مبارزه‌ی تن به تن و ضربه‌ی مشت خود و یا نارنجک استفاده کنید.

هرچند در طول مبارزات با کشتن دشمنان می‌توانید از مهمات آنها برای سلاح‌های خود استفاده کنید اما همچنان کافی نیست و قطعا بسیار بهتر است که دوباره همانند نسخه‌ی اول شاهد آیتم‌هایی با نام "Ammo Synthesis" باشیم، در واقع با استفاده از این آیتم شما به مهمات اضافه دسترسی پیدا می‌کنید اما بهتر است بدانید که تنها یکبار قابل استفاده می‌شود، اما باز هم مشکلی نیست چرا که در نسخه‌ی اول شما می‌توانستید 100 عدد از این آیتم را خریداری کنید, پس قطعا برگشت این آیتم به بازی می‌تواند بسیار مفید باشد.


آزادی عمل بیشتر در تنظیمات بخش "Crucible"

به صورت کلی بخش "Crucible" عنوان Destiny 2 به خوبی می‌تواند توانایی و مهارت شما را به رخ دیگر بازیکنان بکشد و همچنان چالش بر‌انگیز باشد، اما متاسفانه نبود آزادی عمل در انتخاب تنظیمات این بخش می‌تواند گاهی خسته کننده شود و همین امر باعث می‌شود که دیگر زیاد سراغ آن نروید.

قطعا آزادی عمل در تنظیمات این بخش می‌تواند بسیار مفید باشد و به تجربه‌ای جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر برای بازیکنان تبدیل شود، چرا که ممکن است بازیکنان به حالت و نقشه‌ی خاصی علاقه‌ی بیشتری داشته باشند و یا شاید شخصی دوست داشته باشد که در حالت و نقشه‌ی خاصی به مهارت و تجربه‌ی بیشتری برسد، پس قطعا آزادی عمل بیشتر در این بخش می‌تواند بسیار مثبت باشد.


نمایش هم‌تیمی‌ها در نقشه‌ی بازی

نقشه‌ی Destiny 2 مواردی از جمله: مکان Lost Sector‌ها، Public Event‌ها و موارد دیگری مانند فروشنده‌ها را نشان می‌دهد، اما متاسفانه در میان این موارد نمایش هم‌تیمی ها وجود ندارد.

همانطور که اشاره شد در نقشه‌ی اصلی بازی نمی‌توان مکان هم تیمی‌ها و اعضای کلن را یافت و شما مجبور هستید از ارسال پیام و یا چت صوتی برای یافتن آنها استفاده کنید، پس قطعا اضافه شدن این قابلیت بسیار ساده می‌تواند مفید باشد چرا که ممکن است همه‌ی بازیکنان قادر به استفاده از روش‌های ذکر شده نباشند.


قابلیت ارسال پیام به اعضای کلن در بازی

یکی از ویژگی های عنوان Destiny عضویت در کلن‌ها و مشارکت با دیگر بازیکنان و دوستان می‌باشد اما با عضویت در یک کلن همچنان شما برای هماهنگی با هم تیمی‌ها برای انجام مراحل دچار مشکلاتی هستید چرا که برای  ارسال پیام و ارتباط با هم‌تیمی‌ها در بازی قابلیت خاصی وجود ندارد و شما مجبور هستید از سرویس‌های‌ دیگری (مانند Discord) استفاده کنید تا این ارتباط برقرار شود،

پس قطعا اضافه شدن چنین قابلیتی می‌تواند به هماهنگ بودن و ارتباط راحت‌تر هم‌تیمی‌ها و اعضای کلن کمک بسیار زیادی کند.


بهبود سرور‌های بازی

Destiny 2 در کارنامه‌ی خود تا‌کنون بیش از 1 میلیون بازیکن آنلاین را داشته است که به صورت همزمان در حال تجربه‌ی بازی بودند، اما متاسفانه سرور‌های بازی به دلیل مشکلاتی که دارند خلاف این را نشان می‌دهند!

زیرا دفعات زیادی پیش آمده است که با مراجعه به مراحل فرعی و Public Event‌ها با تعداد بسیار کمی از بازیکن آنلاین مواجه می‌شوید و مجبور هستید به صورت انفرادی آنها را انجام دهید، حتی این مشکل در بخش Crucible نیز دیده می‌شود و سیستم Matchmaking بازی به خوبی عمل نمی‌کند و شما مجبور هستید برای رفع این مشکلات مجددا به بازی مراجعه کنید.


قابلیت حذف شخصی سازی‌ها و آیتم‌های افزودنی

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی شخصی سازی و افزودنی‌های بی‌نظیر آن هستند که می‌توانید با استفاده از آنها سلاح‌ها و آیتم‌های خود را ارتقا دهید و یا با پوسته و رنگبندی‌های فراوان آنها را تزئین کنید، اما مشکلی که وجود دارد این است که متاسفانه قابلیت حذف و جدا سازی این افزودنی‌ها و استفاده‌ی مجدد از آنها امکان پذیر نیست.

پس قاعدتا همین امر شما را مجبور می‌کند که در استفاده و انتخاب این افزودنی‌ها با دقت بیشتری عمل کنید، اما خب احتمالا کمی قابل پیش بینی‌است که این مورد و کمیاب بودن برخی افزودنی‌ها به دلیل مجبور کردن بازیکنان برای روی آوردن به "پرداخت‌های درون برنامه‌ای" بوده است.

قطعا در صورتی که سازندگان بازی در آینده برخی از این موارد را در بازی اعمال کنند بسیار می‌تواند مفید و ارزشمند باشد و عنوان Destiny 2 را به اثری موفق‌تر تبدیل کنند، در صورتی که شما نیز مواردی این چنینی در نظر دارید لطفا آنها را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame