آن نقشه لو رفته به نظر درست بوده است! دیروز بود که تریلری فوق‌العاده جذاب و زیبا از بازی به شدت موردانتظار Red Dead Redemption II منتشر شد. در کنار این تریلر اطلاعات مختلفی نیز از این بازی شگفت‌انگیز منتشر شد که قطعاً دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. اولاً بد نیست بدانید که داستان […]

تریلر اخیر Red Dead Redemption II با نقشه لو رفته از آن در سال ۲۰۱۶ تطابق دارد

آن نقشه لو رفته به نظر درست بوده است!

دیروز بود که تریلری فوق‌العاده جذاب و زیبا از بازی به شدت موردانتظار Red Dead Redemption II منتشر شد. در کنار این تریلر اطلاعات مختلفی نیز از این بازی شگفت‌انگیز منتشر شد که قطعاً دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. اولاً بد نیست بدانید که داستان این نسخه حول محور ماجراهای شخصی به نام آرتور مورگن (Arthur Morgan) می‌چرخد، یک تبهکار و یاغی که از اعضای اصلی گروه تبهکاری وَن دِر لیند (Van der Linde) است. این گروه برای بقا یافتن در قلب آمریکای وسیع اما ددمنش و خشن، با دزدی و غارت راه خود را پیش می‌برند. برخلاف شایعات قبلی که در آن‌ها اشاره شده بود بازی سه سال پس از وقایع قسمت قبلی جریان دارد، به نظر با یک Prequel یا پیش درآمد روبرو خواهیم بود. البته خود راکستار گیمز (Rockstar Games) در این مورد حرفی نزده ولی از شواهد پیداست که خود داچ ون در لیند (Dutch van der Linde) سردسته گروه تبهکاری ون در لیند که در نسخه قبل هم با او مواجه شدیم، در Red Dead Redemption II و تریلر اخیر آن حضور داشته و جوان‌تر هم هست پس احتمالاً این نسخه جدید به مانند یک پیش درآمد خواهد بود.

در سال ۲۰۱۶ نقشه‌ای منسوب به بازی Red Dead Redemption II منتشر شد. اعلام شده بود که این نقشه جهان بازی است. در آن زمان هنوز بازی معرفی نشده بود به همین خاطر کسی نمی‌توانست در مورد صحت و سقم و آن نظر دهد. حال به شکل تصویری قرار است به شما نشان دهیم که چرا آن نقشه لو رفته با تریلر اخیر بازی Red Dead Redemption II منطبق است.

قبل از هرچیز، باید گفت که در تریلر شاهد لوکیشن‌های کلیدی متعددی بودیم که همین مسئله باعث شده تا بتوانیم آن را به خوبی با آن نقشه تطبیق دهیم. اول از هرچیز، در آغاز تریلر شاهد یک رودخانه در نزدیکی یک کوهستان بودیم. همچنین سپس شاهد مناطقی برفی در کوهستان بودیم که احتمالاً در نزدیکی همان رودخانه و در قلب همان کوهستان کنار رودخانه قرار دارند. تصاویر مربوط به تریلر و آن نقشه لو رفته هم به این ترتیب است که به نظر، تطابق کاملی با هم دارند.

همچنین در تریلر شاهد یک منطقه باتلاقی شکل هم بودیم که شخصیت‎‌ها در آن شروع به حرکت کردند و در بخش دیگری از تریلر هم یک تمساح برای شکار یک خوک، از آن باتلاق بیرون آمد. حال در آن نقشه لو رفته، دو منطقه می‌توانند با این جزئیات منطبق باشند. اولی، منطقه‌ای باتلاقی نزدیک به بایو (Bayou) است که در نزدیکی آن هم یک کشتارگاه وجود دارد. منطقه دوم، یک مزرعه پرورش خوک است که آن هم در نزدیکی مناطق آبخیز واقع شده است.

بازی Red Dead Redemption II قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. با این که فعلا بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی تایید نشده اما مدیرعامل Take-Two، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، احتمال عرضه بازی روی رایانه‌های شخصی را تکذیب نکرده است. همچنین ایشان در گذشته اعلام کردند که انتظار نمی‌رود Red Dead Redemption 2 به اندازه GTA V فروش کند.

منبع متن: gamefa