بتای رایانه‌های شخصی Call of Duty: WWII که از سه روز قبل امکان پیش‌دانلود آن فراهم شده بود، هم‌اکنون در استیم قرار دارد. بتای رایانه‌های شخصی WWII که از اینجا قابل دانلود است، برروی بخش چندنفره تمرکز دارد. در این بتا چهار نقشه‌ی Pointe du Hoc ،Ardennes Forest ،Gibraltar و Aachen گنجانده شده است و […]

بتای رایانه‌های شخصی Call of Duty: WWII هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

بتای رایانه‌های شخصی Call of Duty: WWII که از سه روز قبل امکان پیش‌دانلود آن فراهم شده بود، هم‌اکنون در استیم قرار دارد.

بتای رایانه‌های شخصی WWII که از اینجا قابل دانلود است، برروی بخش چندنفره تمرکز دارد. در این بتا چهار نقشه‌ی Pointe du Hoc ،Ardennes Forest ،Gibraltar و Aachen گنجانده شده است و همچنین شاهد حالت‌های Team Deathmatch ،Domination ،Hardpoint و Kill Confirmed و گروه‌های Infantry ،Expeditionary ،Airborne ،Armored و Mountain هستیم که هرکدام سلاح‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند.

بتای Call of Duty: WWII برروی رایانه‌های شخصی شامل مزایایی عالی نیز می‌شود و در آن می‌توانید FOV و نرخ فریم خود را نتظیم نمایید و از رزولوشن ۴K واقعی، پشتیبانی از مانیتورهای Ultra-Wide و G-sync و… بهره ببرید.

Call of Duty: WWII در ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. از جدیدترین و مهم‌ترین اخبار این عنوان می‌توان به انتشار چند تریلر جدید در رابطه با شخصیت‌ها و پشت صحنه‌ی آن اشاره کرد. به‌تازگی نیز اسلج‌همر گیمز در توئیتر اعلام نموده که بخش داستانی این نسخه کمی طولانی‌تر از Advanced Warfare است. علاوه بر این، کاور جدید Call of Duty: WWII از پشتیبانی آن از کنسول جدید و میان‌-نسلی ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن ۴K و قابلیت HDR حکایت دارد که خبر خوبی برای طرفداران ایکس‌باکس به حساب می‌آید. همچنین اگر علاقه دارید که جزئیات بیشتری از بخش زامبی این بازی به دست آورید، می‌توانید تصاویر جدیدش را از اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa