عنوان The Elder Scrolls Online آپدیتی برای پشتیبانی از XBox One X دریافت خواهد کرد

عنوان The Elder Scrolls Online در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین عناوین MMORPG در دنیای بازی محسوب می‌شود. بنابراین جای تعجبی نیست که شرکت ناشر این عنوان یعنی Bethesda Softworks هم‌اکنون از آن پشتیبانی بسیار خوبی کرده و در آینده نیز این روند را ادامه خواهد داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers سازندگان عنوان The Elder Scrolls Online در طی توییتی اعلام کرده‌اند که این بازی طی دریافت آپدیتی که امسال منتشر خواهد شد به یکی از عناوینی تبدیل می‌شود که از ویژگی‌های مخصوص کنسول XBox One X پشتیبانی می‌کنند. این آپدیت که آپدیت 16 بازی حساب می‌شود به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. قابل ذکر است که همزمان با انتشار این آپدیت یک محتوای قابل دانلود جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد که Clockwork City نام دارد. 

Elder Scrolls Online در سال 2014 منتشر شده و هرچند در ابتدا دارای مشکلات فراوانی بود که نارضایتی بسیاری از بازیکنان آن را در پی داشت، اما با گذر زمان و با برطرف کردن بسیاری از انتظارات و انتقادات طرفداران و همچنین اضافه کردن محتوای بیشتر به محبوبیت خود افزود. این بازی در خرداد ماه گذشته توانست به رکورد 10 میلیون بازیکن آنلاین به صورت همزمان دست یابد. شما می‌توانید این عنوان را بر روی XOne، PS4 و کامپیوترهای شخصی تجربه کنید.

با این‌که بسیاری از گیمرها نسبت به قیمت 500 دلاری XBox One X اعتراض دارند و عدم وجود عناوین انحصاری کافی را از نقطه ضعف‌های این کنسول می‌دانند، اما مدام بازی‌های بیشتری به لیست عناوینی اضافه می‌شوند که بر روی این کنسول با کیفیت بیشتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها اجرا خواهند شد.

منبع متن: pardisgame