آماری از فروش موفقیت‌آمیز Cuphead بر روی Steam در چهار روز ابتدایی عرضه

مدت‌ها از زمانی که Cuphead برای اولین بار نمایش داده شده می‌گذرد و حال این پلتفرمر جذاب در دستان علاقه‌مندان قرار دارد. با توجه به عملکرد این عنوان در زمینه فروش بر روی شبکه Steam به نظر می‌رسد باید انتظار موفقیتی دیگر از این بازی اینبار در بخش فروش را داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات Steamspy، عنوان Cuphead هم اکنون در اختیار 124.540 نفر قرار دارد و این در حالی که بازی تنها 4 روز است که عرضه شده. مطمئننا و با توجه به اینکه Cuphead یک پلتفرمر چالش برانگیز است، این آمار کاملا موفقیت‌آمیز هستند.

با وجود عرضه Cuphead، سازندگان هنوز این عنوان را رها نکرده‌اند. بر اساس اعلام تهیه‌کننده بازی خانم میا مولنناور تیم سازنده در حال حاضر در تلاش برای اضافه کردن یک حالت همکاری آنلاین به بازی می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، سختی بالا Cuphead تنها ویژگی جالب توجه آن نیست. سبک گرافیکی که در این بازی استفاده شده به شدت هوشمندانه و جذاب است و کارتون‌های خاطره‌انگیز دهه 30 میلادی را یاد‌آور می‌شود. جالب است بدانید که در پیاده‌سازی این سبک خاص گرافیکی نیز از همان راهکاری استفاده شده که در دهه 30 به کار گرفته می‌شد. همه طرح‌های این بازی به کمک دست و بدون استفاده از تکنولوژی‌های امروزی کشیده شده‌اند.

Cuphead هم‌اکنون بر روی PC (از طریق Steam و Windows Store) و بر روی Xbox One در سراسر جهان در دسترس می‌باشد.

نظر شما در مورد این بازی جذاب جیست؟

منبع متن: pardisgame