گیگابایت پیشرو در تولید قطعات کامپیوتری، جدیدترین کارت گرافیک خود را بر پایه نسل جدید GPU های ساخت AMD عرضه می کند. پس از معرفی نسل جدید کارت های گرافیک از سوی AMD و ملقب به VEGA، شرکت های تولید کننده کارت گرافیک نیز شروع به تولید این محصول با استفاده از طراحی غیر مرجع […]

گیگابایت نسخه غیر مرجع RX Vega 64  را عرضه می کند

گیگابایت پیشرو در تولید قطعات کامپیوتری، جدیدترین کارت گرافیک خود را بر پایه نسل جدید GPU های ساخت AMD عرضه می کند.

پس از معرفی نسل جدید کارت های گرافیک از سوی AMD و ملقب به VEGA، شرکت های تولید کننده کارت گرافیک نیز شروع به تولید این محصول با استفاده از طراحی غیر مرجع و اختصاصی خود نمودند.گیگابایت نیز جدید ترین نسخه این کارت گرافیک را با استفاده از خنک کننده معروف خود ملقب به WindForce  تولید نمود.

خنک کننده مورد استفاده در این کارت گرافیک از دو فن ۹۰میلیمتری تشکیل شده اند که وظیفه دفع حرارت متساعده شده از سمت GPU و سایر قسمت های کارت گرافیک را بر عهده دارند، این کمپانی به منظور زیبایی هرچه بهتر این محصول یک محافظ فلزی نیز در پشت این محصول قرار داده است، نور پردازی RGB لوگو گیگابایت نیز در این محصول مشاهده می شود.

برق مصرفی این محصول توسط دو درگاه ۸-Pin  پاور تامین خواهد شد که نشانگر مصرف بالای این محصول می باشد. گیگابایت در درگاه های خروجی این محصول نیز تغییراتی نسبت به مدل مرجع نموده است، در قسمت خروجی این کارت سه درگاه HDMI و سه DisplayPort دیده می شود. این کارت که تحت عنوان سری GAMING OC گیگابایت نام گذاری شده اطلاعاتی از فرکانس هسته و حافظه آن در دسترس نیست.

منبع متن: gamefa