شرکت MSI، سازنده مطرح مادربردهای عرصه گیمینگ، حال بعد از عرضه نسل هشتم پردازشگرهای Intel، دسته‌ای جدید از مادربردهارا را وارد عرصه فناوری کرده است تا باری دیگر طرفداران PC و گیمرهارا با آخرین فناوری روز، شگفت‌زده کند. نسل جدید که برپایه چیپ‌های Z370 می‌باشد، قرار است کلیه CPU های 6 هسته‌ای Intel را پشتیبانی کند. این نسل به 3 دسته، با پسوند GAMING تقسیم می‌شود: Enthusiast GAMING، Performance GAMING و Arsenal GAMING، اینگونه هر قشری از گیمرها با توجه به نیازهای بخصوص‌شان به تهیه مادربرد مناسب خواهند پرداخت.

اما ساخته‌های جدید تنها برای گیمرها ختم نشده و MSI برای طراحان و سازندگان نیز نسلی جدید به نام نسل PRO را آماده کرده است.  اما برای اتمام کار، به منظور بدست آوردن نهایت قدرت، شمارا با Z370 GODLIKE GAMING‌ آشنا خواهیم کرد، برترین ساخته‌های Z370.

یک صفحه برای پادشاهی کافی است!

این شرکت برای مخاطبین ویژه خود، سری GODLIKE GAMING را طراحی کرده است تا به جابه‌جایی استانداردهای روز در زمینه Performance بپردازند. این مادربردها علاوه بر ظاهری زیبا، بسیار هم مقاوم هستند. با استفاده از چندین لایه هیت‌سینک و طراحی 18 مرحله‌ای DrMOS PWM، آماده برای کاهش حرارت حین اوورکلاکینگ. نسل GODLIKE همچنین از قطعات رده 5 ارتشی استفاده می‌کند و با قابلیت‌های بی‌نظیر، به یک پکیج فوق‌العاده برای بازی و Overlclocking تبدیل شده است.

Killer xTend

Z370 GODLIKE GAMING اولین Board دنیا می‌باشد که از گسترش‌دهنده وایرلس مادربردها استفاده می‌کند و با 3 عدد کانکتور LAN مخصوص Killer E2500 و یک آداپتور Wi-Fi با نام Killer 1535 ، به استقبال بازی‌های آنلاین می‌آید. درکنار ایجاد تعادل در استفاده از ترافیک اینترنتی به منظور بدست‌آوردن بهترین سرعت در تجربه آنلاین، حال شما می‌توانید با استفاده از گسترش‌دهنده وایرلس به ارتقای سطح اینترنتی دیگر دستگاه‌های خود هم بپردازید. GODLIKE بهترین تجربه LAN و آنلاین را به شما هدیه می‌کند.

Xtreme Audio DAC

مجهز شده به پردازشگرهای 2گانه ALC1220 Hi-FI، فناوری AUDIO DAC با تقویت‌کننده‌های ESS، نگه‌دارنده‌های صوتی WIMA، جک ورودی 6.35 میلی‌متری هدفون، همه نصب شده بر روی یک PCB، Z370 GODLIKE GAMING خالص‌ترین و شفاف‌ترین تجربه صوتی را ممکن می‌سازد. شما می‌توانید حال از 2 منبع مجزا به پخش موسیقی بپردازید، هر یک تقویت شده با سیستم‌های بسته یا احاطه‌شده. برای ارتقای سطح تجربه Surround، فناوری Nahimic 2+ استفاده شده است تا تمامی موانع واقعیت را پس بزند. 

پردازش در کنار زیبایی: Z370 GAMING PRO CARBON AC

سری PRO CARBON AC، در کنار سلسله‌ای از نورپردازی، زیبایی در طراحی و ظاهری جذاب، سعی در ایجاد بهترین تجربه گیمینگ را برای شما دارد. حال با استفاده از فناوری Turbo M.2، کاربران می‌توانند پردازش SSD های خود را به بالاترین درجه ممکن برسانند و از نهایت سرعت لذت ببرند. همچنین M.2 Shield V2 از خرابی های احتمالی پیش‌گیری می‌کند. 

ارزان، قدرتمند، Z370 TOMAHAWK

برپایه طراحی iF، سری Z370 TOMAHAWK یک انتخاب مناسب، ارزان و قدرتمند برای گیمرهاست که با ظاهری مناسب، طراحی مقاوم و نهایت تعادل، یک خرید کاملا به‌صرفه محسوب می‌شود. با استفاده از فناوری Twin Turbo M.@، گیمرها می‌توانند به راحتی از مزایای حافظه‌های سریع بهره ببرند. همچنین MSI GAMING LAN Manager، بازی های احساس آنلاین شمارا مدیریت و بهینه‌ خواهد کرد.

همیشه موجود، همیشه قوی: Z370 GAMING M5

با استفاده از آخرین تکنولوژی ممکن، در زمینه‌ حافظه، صدا، نورپردازی و دیگر موارد، Z370 GAMING M5 انتخابی است که در هر زمان برای همه قشرها موجود است. گیمرهایی که دنبال بهترین تجربه بازی می‌باشند می‌توانند با خریداری این مدل به رویای خود دست یابند.

اگر بدنبال خرید یک مادربرد جدید هستید بهتر است همین حالا دست‌ به کار شوید، MSI با نسل رنگین خود پذیرای نیازهای شماست.

منبع متن: pardisgame