با وجود گذشت یک سال از عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر، سونی قصد دارد مدل جدیدی از آن را بدون هیچ هیاهویی روانه‌ی بازار کند. مدل جدید پلی‌استیشن وی‌آر یعنی CUH-ZVR2T شامل کابل اتصال ساده‌تری می‌شود و سیم هدست‌های صدا را مستقیماً با خود ترکیب کرده است. با این حال، بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین تغییر این […]

مدل جدیدی از پلی‌استیشن وی‌آر با پشتیبانی از HDR عرضه خواهد شد

با وجود گذشت یک سال از عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر، سونی قصد دارد مدل جدیدی از آن را بدون هیچ هیاهویی روانه‌ی بازار کند.

مدل جدید پلی‌استیشن وی‌آر یعنی CUH-ZVR2T شامل کابل اتصال ساده‌تری می‌شود و سیم هدست‌های صدا را مستقیماً با خود ترکیب کرده است. با این حال، بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین تغییر این مدل، پشتیبانی از ویژگی HDR به حساب می‌آید.

مدل تازه­‌ی پلی‌استیشن وی‌آر از پردازنده‌ی جدیدی بهره می‌برد که ویژگی HDR را بدون نیاز به وصل خود دستگاه به تلویزیون ارائه می‌دهد، اما قابلیت اتصال به مدل قدیمی را ندارد و تنها راه دستیابی به آن، خریداری مدل جدید است.

تمامی بازی‌هایی که برای پلی‌استیشن وی‌آر به انتشار می‌رسند، برروی هر دو مدل به راحتی اجرا می‌شوند ولی قابلیت‌های تازه‌ به اندازه‌ی کافی در مدل جدید گنجانده شده‌اند تا تفاوت آن را حس کنید. همچنین جعبه‌ی مدل جدید نیز با مدل قدیمی تفاوت دارد تا در خرید به مشکل برنخورید و به نظر می‌رسد که کنترلرهای PlayStation Move با پورت میکرو یواس‌بی هم در آن وجود داشته باشند.

مدل تازه‌ی پلی‌استیشن وی‌آر در ۱۴ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر به ژاپن راه می‌یابد.

منبع متن: gamefa