استدیوی Team17 با همکاری با شرکت مستقل چینی Pathea Games، تصمیم گرفته تا عنوان نقش‌آفرینی ۳ بعدی و دنیای باز My Time at Portia را، برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه کند. این عنوان که از بازی‌هایی چون Animal Crossing ،Harvest Moon و Dark Cloud 2 و آثار آقای هایاو […]

عنوان نقش‌آفرینی My Time at Portia به رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی می‌آید

استدیوی Team17 با همکاری با شرکت مستقل چینی Pathea Games، تصمیم گرفته تا عنوان نقش‌آفرینی ۳ بعدی و دنیای باز My Time at Portia را، برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه کند.

این عنوان که از بازی‌هایی چون Animal Crossing ،Harvest Moon و Dark Cloud 2 و آثار آقای هایاو میازاکی (Hayao Miyazaki) الهام گرفته شده، قرار است اوایل سال آینده به صورت «دسترسی زودهنگام» به شبکه استیم آمده، و سپس در اواخر سال ۲۰۱۸، برا پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان توسط استدیوی Team17 را مطالعه کنید.

شما راهی سفری دریایی برای یافتن Portia، روستایی در انتهای خط تمدن انسان‌ها شده، و پس از رسیدن به آنجا کارگاهی را پیدا می‌کنید که از طرف پدر شما، برایتان به ارث گذاشته شده است – این کارگاه جایی بوده که شما می‌توانید با استفاده از اشیای قدیمی، زندگی جدیدی برای خود ساخته و همچنین وضعیت زندگی مردمان روستا را نیز بهتر کنید.

با جستجو در دنیای باز و زیبای Portia، مواد اولیه مختلفی جمع‌آوری کنید: درختان را قطع کرده، گیاهان مورد نظر خود را جمع‌آوری نموده، در مخروبه‌ها به دنبال اشیای قدیمی گشته و حتی باغ و باغچه مخصوص خود را پرورش دهید. مناطق مختلف و منحصر به فرد بسیاری در این عنوان وجود داشته که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید، مناطقی چون صحراها، جزایر، مناطق کوهستانی، مرداب‌ها، معادن، آب‌سنگ‌ها و موارد بیشتر! این عنوان حتی ۲ توع سیاه‌چال مختلف نیز دارد. یکی از آن‌ها سیاه‌چال‌های متروکه بوده که مملو از منابع حیاتی چون اشیای قدیمی، سنگ‌های معدن و اشیای دیگر است، که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در حالی که سیاه‌چال‌های خطرناک‌تری نیز در بازی وجود داشته، که درون آن‌ها با هیولاهای مختلف روبرو شده و نبرد خواهید نمود.

دنیای Portia بسیار زنده به نظر آمده زیرا مردمان آن به مدرسه رفته، سر کار می‌روند، ورزش می‌کنند، خوش گذرانده و داستان‌های منحصر به فرد خود را برای بیان کردن، خواهند داشت. شما می‌توانید با مردم روستا دوست شده یا حتی روابط عاشقانه با آن‌ها برقرار کنید.

صفحه کیک‌استارتر عنوان My Time at Portia، هم‌اکنون در هفته پایانی خود به سر می‌برد. یک نسخه آزمایشی شش تا هشت ساعته از این عنوان نیز هم‌اکنون از طریق Itchi.io، استیم، IndieDB و GameJolt قابل دسترسی است. استدیوی Team17 برنامه دارد تا ۳ روز دیگر در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) و از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، از طریق سایت توییچ، این عنوان را به صورت زنده به هواداران نشان دهد.

منبع متن: gamefa