شرکت گاست (Gust) اطلاعات جدیدی از عنوان Atelier Lydie & Suelle: Alchemists of the Mysterious Painting منتشر کرده، که شخصیت‌های جدید و قدیمی این سری را نشان داده و سیستم‌های تازه این عنوان را نیز، به هواداران این سری معرفی می‌کنند. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان را مطالعه کنید. شخصیت‌ها Firis Mistlud […]

انتشار اطلاعات جدیدی از شخصیت‌ها و سیستم‌های Atelier Lydie & Suelle

شرکت گاست (Gust) اطلاعات جدیدی از عنوان Atelier Lydie & Suelle: Alchemists of the Mysterious Painting منتشر کرده، که شخصیت‌های جدید و قدیمی این سری را نشان داده و سیستم‌های تازه این عنوان را نیز، به هواداران این سری معرفی می‌کنند.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان را مطالعه کنید.

  • شخصیت‌ها

Firis Mistlud

  • صداپیشه: کائده هوندو
  • طراح: Yuugen
  • سن: ۱۹ سال
  • قد: ۱۵۹ سانتی‌متر
  • شغل: کیمیاگر/مسافر

کیمیاگری عاشق مسافرت که به همین دلیل از مکان‌های بسیار متفاوتی بازدید کرده است. او طی سفرهایش قد بلندتری پیدا کرده و از لحاظ ظاهری نیز بسیار بالغ‌تر شده است. هرچند، اخلاق او هنوز تغییر نکرده و بسیار مهربان و درستکار است. توانایی‌های او به عنوان یک کیمیاگر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته، و آتلیه باز شده توسط او در کشور Melveille، سریعا رونق گرفت. استفاده از کمان را از خواهر بزرگترش Liane یاد گرفته، و مشغول تمرین برای تبدیل شدن به یک شکارچی است.

Ilmeria Von Leinweber

  • صداپیشه: سایاکا کانکو
  • طراح: Yuugen
  • سن: ۱۹ سال
  • قد: ۱۴۷ سانتی‌متر
  • شغل: کیمیاگر

کیمیاگری که مستقیما توسط سران کشور دعوت شده تا آتلیه‌ای در Melveille، باز کند. هرچند در ابتدا او به اجبار قبول کرد تا معلم Lydie و Suelle شود، وی به صورت کلی نسبت به یاد دادن کیمیاگری به این دوقلو علاقمند بوده، و به عنوان یک معلوم قابل اتکا آنان را راهنمایی می‌کند. توانایی‌های کیمیاگری او با Firis برابر می‌کند. هرچند، مثل همیشه او هیچ‌وقت در کار دیگران فضولی نخواهد کرد.

Roger Marlen

  • صداپیشه: تاکهیتو کویاسو
  • طراح: NOCO
  • سن: ۳۵ سال
  • قد: ۱۷۹ سانتی‌متر
  • شغل: کیمیاگر/نقاش

پدر واقعی Lydie و Suelle. به عنوان یک کیمیاگر او یک شکست به تمام معنا به حساب می‌آید، هرچند به عنوان یک نقاش استعداد بی‌نظیری دارد. او از شخصیتی تنبل و صادق برخوردار بوده، و اکثر سرگرمی‌هایش نیز بیخود هستند. به همین دلیل، دوقلوها اکثرا او را یک «پدر بی‌مسئولیت» می‌خوانند. بخشی از شخصیت وی نیز شبیه به دانشمندان دیوانه بوده، که بیشتر اوقات مشغول ساخت دستورالعمل‌های کیمیاگری تازه است، که نتیجه آن‌ها تقریبا همیشه منجر به شکست و انفجار آزمایشگاه او می‌شوند.

  • هدف: اداره کردن بهترین آتلیه در کشور

هدف دوقلوها «اداره کردن بهترین آتلیه در کشور» است، هرچند اصلا چگونه می‌توان به «بهترین در کشور» بدل شد؟ در حالی که دوقلوها سعی در پیدا کردن جواب این سوال دارند، اطلاعیه‌ای رسمی از سوی پادشاهی منتشر می‌شود.

یک «سیستم رتبه‌بندی آتلیه‌ها»، که در آن یک سیستم امتیازدهی میزان کارایی آتلیه شما را می‌سنجد، در تمام مناطق پادشاهی اعمال شده است. اگر شما به بالاترین رتبه دست یابید، ممکن است آتلیه شما به عنوان «بهترین آتلیه در کشور» انتخاب شود!

برای افزایش شهرت آتلیه خود با «دفترچه جاه‌طلبی‌ها» مشورت کنید

برای افزایش رتبه آتلیه خود، باید در امتحان برگزار شده توسط پادشاهی شرکت نمایید. و برای آنکه اصلا بتوانید در این امتحان شرکت کنید، ابتدا باید شهرت آتلیه خود را افزایش دهید. Lydie که نگران آن بوده که چگونه می‌توانند شهرتشان را بالا ببرند، متوجه می‌شود که Suelle دارد درون یک دفترچه چیزی‌های مختلفی می‌نویسد.

راهی برای افزایش رتبه آتلیه

با انجام کارهای مختلف نوشته شده در «دفترچه جاه‌طلبی‌ها»، و جابجایی میان دنیای واقعی و دنیاهای مرموز نقاشی‌ها، شهرت آتلیه شما به گوش پادشاهی رسیده و شما می‌توانید با شرکت کردن در امتحانی که در قصر برگزار می‌شود، رتبه آتلیه خود را افزایش دهید. با افزایش رتبه خود، شما به نقاشی‌های مرموز جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد، پس نهایت تلاشتان را کرده تا رتبه خود را بالا ببرید.

  • مبارزات ترکیبی و Battle Mix

سیستم مبارزات نوبتی این عنوان، از تیم‌های دو نفره‌ای تشکیل شده که یکی از آن‌ها جلو را پوشش داده و دیگری عقب را. در «مبارزات ترکیبی» این بازی تا نهایتا ۳ تیم دو نفره می‌توانند در میدان نبرد حضور داشته باشند. این بازی همچنین ویژگی دیگری به نام Battle Mix نیز داشته، که در صورت فعال کردن آن در طول مبارزات، شما قابلیت ترکیب تیم‌های مختلف با یکدیگر را خواهید داشت، که در این صورت مبارزات جنبه تاکتیکی بیشتری به خود خواهند گرفت.

با استفاده از «دفاع حمایتی» از دوقلوها محافظت کنید

وقتی دشمنان به سوی Suelle یا Lydie حمله می‌کنند، سایر اعضای گروه می‌توانند با استفاده «دفاع حمایتی» از آنان محافظت کنند. شخصیت‌های اصلی قابلیت استفاده از این مهارت را نداشته، و این مهارت مختص سایر اعضای گروه است. با استفاده از «دفاع حمایتی» یکی دیگر اعضای گروه، بجای Lydie یا Suelle آسیب می‌بیند.

در آن واحد به همه دشمنان حمله کنید

به هنگام استفاده از ضربات تیمی، حملات فوق‌العاده مخصوصی به نام «Combination Arts» قابل استفاده خواهند بود. برای دستیابی به این نوع حملات، باید اعضای تیم دو نفره همکاری بسیار خوبی با یکدیگر داشته باشند.

  • دنیاهای مرموز نقاشی

گفته می‌شود دنیای‌های مرموز نقاشی‌ها که دوقلوها توانایی بازدید از آن‌ها را دارند، در بعدی کاملا متفاوت نسبت به دنیای عادی قرار گرفته‌اند. با وارد شدن به این دنیاها، محیط و جو پیرامون شما به صورت کامل تغییر خواهند کرد.

جنگل پر سر و صدا

جنگلی مملو از درختان پیچ خورده، در حالی که ماه نیز به آرامی در آسمان آن نقش بسته است. صداهای بیشماری در این جنگل وجود داشته و به نظر می‌رسد شخصی شما را تحت نظر دارد.

آبشار عظیم Enfer

دنیایی با یک آتشفشان فعال و آبشارهایی پر از مواد مذاب. گفته می‌شود که اژدهای آتشین خشمگینی در این دنیا زندگی می‌کند.

  • ماجراجویی با شخصیت‌های اصلی عناوین قبلی

دو شخصیت Firis و Sophie نیز که در گذشته ماجراجویی‌های زیادی داشته و حال بسیار بزرگ شده‌اند، به دنیای‌های مرموز نقاشی‌ها علاقمند هستند. باید دید آن‌ها چه چیزهایی در این دنیاها کشف می‌کنند.

  • دریافت دو لباس جدید با خرید نسخه‌های اولیه این عنوان

علاقمندانی که نسخه‌های ابتدایی این عنوان را پیش‌خرید کرده یا به صورت عادی تهیه نمایند، یک لباس Marie برای شخصیت Lydie و یک لباس Elie برای شخصیت Suelle، دریافت می‌کنند.

نسخه غربی عنوان Atelier Lydie & Suelle، قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ در مناطق آمریکای شمالی و اروپا، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شود.

منبع متن: gamefa