به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، آقای "اندرو هاوس" (Andrew House)، مدیر و ارشد اجرایی شرکت Sony، از سمت خود کنار رفت.

بنظر می‌رسد رفتن چهره‌های معروف از صنعت‌گیم، به این زودی‌ها قرار نیست به پایان رسد و امروز نوبت مدیر بخش سرگرمی شرکت Sony، یعنی آقای "اندرو هاوس" بود. بدنبال برکناری وی، معاون مدیر، آقای ”جان کودرا" (John Kodera)، سمت وی را بدست خواهد گرفت.

همچنین بنابر پست رسمی وبسایت Sony؛ "هاوس" تا پایان سال جاری ریاست بخش سرگرمی و تعامل Sony را بدست خواهد شد.

"من بی‌نهایت به  آنچه با PlayStation و بخش سرگرمی ساختیم افتخار می‌کنم: سرگرم ‌کردن میلیون‌ها فرد با بهترین عناوین و ساختن یک کمپانی کاملا پیشرفته. PlayStation بیست سال است که بخش بزرگی از زندگی من به حساب می‌آید، حال با بدست‌آوردن موفقیت‌های فراوان و شکستن موانع مختلف، زمان آن‌ رسیده که بدنبال چالش‌های جدیدتری روم. من تا ابد دوستی‌ها و دوستانی را که در بخش SIE بدست آوردم، با ارزش خواهم شمارد. آن‌ها بخش سرگرمی را به مکانی فوق‌العاده برای اشتغال تبدیل کردند. من همچنین از PlayStation و گیمرهای اطراف دنیا که وفاداری و حمایت‌شان را به ما هدیه کردند ممنونم. جانشین من، جان و تیمش، در سطح جهانی قرار دارند و من می‌دانم که آینده PlayStation، آینده‌ای درخشان می‌باشد."

"هاوس" در 2011 مدیریت را بدست آورد و از سال 1990 در این شرکت مشغول به کار بوده است. از کارهای مهم وی می‌توان به تلفیق بخش Sony Computer Entertainment و Sony Network Entertainment  می‌باشد که حاصلش همان بخش سرگرمی و تعامل Sony است.

دیدن کنار رفتن یکی دیگر از چهره‌های ماندگار صنعت گیم، واقعه‌ای غم‌ناک می‌باشد. آیا از غیبت آقای "هاوس" احساس ناراحتی خواهید کرد؟

منبع متن: pardisgame