به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، قابلیت هدیه‌کردن عناوین بصورت دیجیتالی پلتفرم Xbox برای برخی از کاربران موجود شده است.

بدنبال تایید کردن این ویژگی کمی قبل‌تر در سال جاری، حال Microsoft این ویژگی را برای برخی اجرا کرده است. WindowsCentral گزارش می‌کند که دارندگان Xbox One در بخش تست‌کردن Xbox Insider، حال می‌توانند برای دوستان خود بازی هدیه کنند.

گزینه "هدیه‌‌کردن" (Gift) حال درکنار گزینه خرید موجود است. شما می‌توانید بازی‌ها را از طریق ایمیل یا گیمرتگ افراد در Xbox Live به آن‌ها هدیه کنید. برای دریافت‌کنندگان، آن‌ها بعد از دریافت یک هدیه یک ایمیل به منظور اطلاع رسانی دریافت خواهند کرد. WindowsCentral این را تست کرد و بنظر می‌آید که این بخش کار می‌کند. از آنجایی که این ویژگی فعلا در مرحله آزمایشی می‌باشد، ممکن است در حالت نهایی برخی از ویژگی‌ها عوض شوند. آن‌ها همچنین گزارش می‌کنند که هدیه کردن برای برخی از عناوین Windows10 نیز موجود می‌باشد، هرچند این عناوین محدود به بازی‌های Xbox Play Anywhere است.

Microsoft هنوز بصورت رسمی عرضه این حالت را اعلام نکرده است اما امید است که بزودی این کار را بکند. امکان دارد که این ویژگی بعنوان بخشی از یک آپدیت بزرگ‌تر باشد.

آیا با موجود شدن این ویژگی، شما به کسی هدیه خواهید داد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع متن: pardisgame